دانلود برنامه movie maker برای ویندوز سون 7

raul

raul

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
1f4e1ec81d7c8101ccff9eafa30cb1a0.jpg




یکی از برنامه هایی که ویندوز سون 7 نسبت ویندوز xp از آن بی بهره بود و آن را نداشت برنامه جالب Windows Movie Maker بود و خب شاید این برای کاربران قدیمی که به ویندوز XP عادت داشتند و سپس به ویندوز 7 کوچ کردند ناخوشایند بود. برنامه Movie Maker ، نرم افزاری بسیار ساده و شاید پیش پا افتاده در زمینه ادیت و ویرایش فایل های تصویری و صوتی بود که میشد باهاش کلیپ ساخت و... ولی به جهت همین سادگی و توانایی قابل توجه برای کاربران آماتور، هواداران بسیاری داشت.

ما در این پست این برنامه را برای شما آپلود کرده ایم تا در ویندزو سون 7 هم بتوانید از آن بهره مند شوید. نکته ای که می ماند این است که شاید برخی ویدیو ها با فرمت های گوناگون را این برنامه ساپورت نکند و نتوانید آن ها را import کرده و به ویرایش آن ها بپردازید. این حالت زمانی پیش می آید که شما codec های ویندوز سون را روی سیستم تان نصب نکرده باشید ولی برای گذشتن از این محدودیت ما ورژن تازه برنامه KLite را به شما پیشنهاد می کنیم. با نصب این برنامه مشکل شما رفع می شود.


شناسنامه برنامه
نام : Windows Movie Maker
کاربرد : ویرایش و ساخت فایل های صوتی و تصویری
حجم : 13 مگابایت
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا