دانلود جدید ترین نرم افزار های مورد نیاز کامپیوتر

NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
دوستان در این تاپیک نرم افزار های کامپیوتر برای دانلود قرار داداه میشه از انواع و اقسام نرم افزار ها قرار داده میشه!

شما هم هر نرم افزاری نیاز داشتین بگین بلافاصله قرار میگیره!!
cool-1.png
biggrin-1.png
wink-1.png


با این نرم افزار شرو ع میکنیم

دانلود جدید ترین نسخه اینترنت دانلود منجر

Internet Download Manager
معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM-1.jpg


تغییرات اعمال شده در این نسخه :

Resolved compatibility issues with Google Chrome 30
Fixed downloading of groups of links for several file sharing sites



آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program Files\Internet Download Manager یا Program Files(x86)\Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

لینک دانلود:http://dl5.downloadha.com/hosein/Sof...oadha.com).rar
 
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
پاسخ : دانلود جدید ترین نرم افزار های مورد نیاز کامپیوتر

دانلود نسخه جدید نرم افزار رایت Nero Burning ROM 2014 15.0

NeroBurningROM2014303x400-1.jpg


نسخه جدید و نهایی نرم افزار نام آشنا در زمینه ی رایت دیسک های فشرده است ، این نرم افزار پیشرفته ترین راه حل رایت انواع سی دی و دی وی دی و حتی Blu-ray را در اختیار شما قرار می دهد و استفاده از آن برای هم افراد مبتدی و هم حرفه ای در نظر گرفته شده است ، این نرم افزار در واقع ابزاری کوچک از مجموعه نرم افزاری نرو یعنی Nero Multimedia Suite است که در آن چند ابزار مختلف برای کار بر روی دیسک ها قرار داده شده Nero Burning ROM ابزاری است که تنها می توان از طریق آن به رایت فایل ها پرداخت و برای استفاده از دیگر نرم افزارهای نرو باید مجموعه ی آن را تهیه و نصب نمود ، Nero Burning ROM تنظیمات بسیار پیشرفته و مفیدی را برای رایت ارائه می دهد که با استفاده از آن می توان نحوه و چگونگی رایت را به صورت کاملا شخصی قرار داد از جمله این تنظیمات می توان به رایت لوح فشرده مخصوص ویدیو یا صوت است که باعث می شود این نرم افزار به معنای واقعی کلمه اتاق رایت باشد ، پس اگر می خواهید یک نرم افزار کامل و در عین حال حرفه ای رایت در اختیار داشته باشید این نرم افزار می تواند گزینه ی ایده آلی برای شما باشد



امکانات :
– رایت حرفه ای و کامل انواع فایل ها بر روی CD,DVD یا Blu-ray
– امکان تهیه Image از فایل های درون هارد دیسک و DVD
– امکان قرار دادن رمز عبور بر روی دیسک
– امکان Drag & Drop کردن فایل ها به نرم افزار
– قابلیت تقسیم یک فایل با حجم بالا به چندین فایل کم حجم
– دارای تنظیمات پیشرفته رایت
– امکان رایت لوح های قابل پاک کردن و توانایی پاک کردن لوح های فشرده
– سهولت در استفاده
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

لینک دانلود:http://dl.p30share.biz/users/masoud/...p30day.com.rar
 
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
پاسخ : دانلود جدید ترین نرم افزار های مورد نیاز کامپیوتر

دانلود نسخه نهایی فتوشاپ ۱۳ – Adobe Photoshop CS6 Extended Final


99631114655312031676-1.jpg


دانلود نسخه نهایی فتوشاپ ۱۳ – Adobe Photoshop CS6 Extended Final

*** نسخه نهایی ۳۲ و ۶۴ بیت + نسخه قابل حمل Portable ***

*** با پشتیبانی از زبان فارسی ***

Adobe Photoshop CS6 نسخه جدید نرم افزار گرافیکی فتوشاپ می باشد که به شما امکان ساخت تصاویر گرافیکی و ویرایش عکس های دیجیتال را می دهد. از این نرم افزار برای کار با رنگ تصاویر اسکن شده، روتوش، تصحیح رنگ، تغییر شکل عکس، تجزیه رنگ و بسیاری کارهای گرافیکی دیگر استفاده می شود. فتوشاپ CS6 دارای تمامی روش های کار با تصاویر Bitmap می باشد که شامل قابلیت های لایه بندی و خطوط تراز می باشد. در بین نرم افزارهای گرافیکی، فتوشاپ دارای بیشتر امکانات ویرایشی برای تصحیح و آماده سازی عکس ها با کیفیت بالا برای پرینت است.

امکانات نسخه جدید :
- Patch هوشمند بر اساس محتوای تصویر : با استفاده از Patch هوشمند در این نسخه از فتوشاپ می توانید ناحیه دلخواه خود را برای انتخاب به عنوان Patch برگزینید تا Patch مورد نظر خود را خلق کنید.

- موتور گرافیک Mercury : شما در حین ویرایش تصاویر با استفاده از ابزاری مانند Liquify و Puppet Warp می توانید به صورت آنی نتایج را مشاهده کنید. موتور گرافیکی جدید فتوشاپ می تواند این قابلیت را با کارآیی بالا برای شما ایجاد کند.

- ابزار طراحی جدید و بازسازی شده : با استفاده از این ابزار می توانید خیلی سریعتر طرح های مورد نظر خود را خلق کنید. استفاده از لایه های وکتور برای نقاشی و اضافه کردن گرادیان به آبجکت های وکتور، ساخت ساده طرح های براش و خطوط نقطه چین، جستجوی سریع لایه ها و … از امکانات جدید نرم افزار می باشند.
- گالری افکت Blur (مات) جدید : ساخت افکت های مات روی عکس ها با استفاده از رابط گرافیکی ساده و کنترل های عکس به سادکی امکان پذیر است. ساخت افکت های “حرکت دست” و مات کردن تمامی عناصر و شفاف کردن یک نقطه عمق تصویر یا تغییر میزان ماتی بین نقطه های کانونی به همراه مشاهده سریع نتایج از دیگر امکانات Adobe Photoshop CS6 می باشند.

- ابزار جدید Crop : برش عکس ها با استفاده از ابزار جدید Crop بسیار سریعتر و دقیق تر خواهد بود. شما می توانید به سرعت تصاویر خود را دستکاری کنید و تنظیمات ایجاد شده را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

- رابط کاربری مدرن : رابط کاربری جدید Adobe Photoshop CS6 بسیار زیبا و دارای گزینه های پس زمینه تیره رنگ می باشد تا شما توجه تان تنها روی عکس باشد.
- ساخت ویدئوهای خلاقانه : قدرت ویرایش فتوشاپ را روی ویدئوهای خود تجربه کنید. توسعه و ساخت کلیپ های ویدئویی با استفاده از ابزارهای ویرایش متعدد فتوشاپ بسیار ساده بود و شما می توانید با استفاده از ابزار ویرایش ویدئوی خلاقانه نرم افزار، فیلم های خود را خلق کنید.

- انتقال و به اشتراک گذاری پیش تنظیمات : به سادگی پیش تنظیمات خود، فضای کاری، تنظیمات و مشخصات فتوشاپ را به کامپیوترهای دیگر منتقل کنید و از تنظیمات نسخه های قبلی فتوشاپ نیز می توانید در Adobe Photoshop CS6 استفاده کنید.

- زاویه باز و انطباق پذیر : آبجکت هایی که در تصاویر پانوراما یا عکس ها دارای کج شدگی هستند را با استفاده از افکت Fisheye یا لنزهای Wide Angle صاف کنید. این ابزار از مشخصات فیزیکی لنزها برای تصحبح خودکار خمیدگی ها استفاده می کند. مانند دیگر امکانات Adobe Photoshop CS6 در این بخش نیز می توانید نتایج کار را به صورت آنی مشاهده کنید.
- ذخیره پس زمینه : در حین ذخیره فایل های حجیم فتوشاپ در پس زمینه نیز می توانید به کارهای دیگر خود ادامه دهید. با افزایش کارآیی این نسخه می توانید بازده کار خود را افزایش دهید.

- بازیابی خودکار : با استفاده از گزینه Auto-Recovery که در پس زمینه به کار خود ادامه می دهد می توانید ویرایش های خود را بدون تداخل در روند کار، ذخیره کنید. یک کپی از طرح شما در هر ۱۰ دقیقه ذخیره شده و در مواردی که به صورت ناگهانی نرم افزار یا سیستم متوقف شدند، می توانید آنها را بازیابی کنید.
- تصحیح خودکار توسعه یافته : تصاویر خود را با سرعت زیاد با استفاده از امکاناتی مانند Auto Curves، Levels و کنترل های Brightness/Contrast ویرایش کنید. هوش استفاده شده در این امکانات برگرفته از هزاران روتوش دستی تصاویر بوده تا به شما محصولی با کیفیت را ارائه کنند.
- Adobe Camera Raw 7 : با پردازش فایل های JPEG و RAW و مجموعه ای از کنترل های توسعه یافته می توانید تمامی جزئیات تصاویر در بخش های سایه روشن و سایه ها را آشکار کنید.

- Selection هوشمند پوست بر اساس رنگمایه ها و Masking : ساخت Selection ها و Mask های دقیق به شما امکان تنظیم کردن یا حفظ رنگمایه های پوست، انتخاب ساده عناصر پیچیده عکس مانند مو و فنس و غیره را می دهد.
- جا به جایی هوشمند بر اساس محتوای تصویر : Move یا Extend یک آبجکت انتخاب شده به ناحیه ای دیگر روی عکس با استفاده از مخلوط کردن و ترکیب بندی دوباره آبجکت برای ایجاد بهترین نتیجه بصری

- پترن های الگوبندی : ساخت پر شدگی های حرفه ای از Pattern با سرعت بالا از توسعه های دیگر فتوشاپ جدید است.
- پشتیبانی از مدل های بیشتر دوربین های عکاسی : با استفاده از Adobe Photoshop Camera Raw 7 plug-in می توانید با عکس های هر نوع دوربین عکاسی به خوبی کار کنید. این پلاگین از بیش از ۳۵۰ نوع مدل دوربین پشتیبانی می کند.

- پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰-bit : با پشتیبانی از مانیتور ۱۰-bit می توانید خیلی دقیق تر تصاویر روی فیلم را مشاهده کنید.
- پشتیبانی از LUT های ۳ بعدی : روتوش تصویر برای فیلم ها با استفاده از جدول های جستجوی ۳d (3D LUT) بسیار ساده تر خواهد بود. رنگ های LUT ای را که می توانید در صورت نیاز ، نمایان کنید را می توانید به خوبی جستجو کنید.

- استایل های متن : با استفاده از استایل های متن که به شما امکان انتخاب فرمت ها و شکل های مختلف روی کارکترها، خطوط، پاراگراف ها ی متن ، تنها با یک کلیک را می دهند، می توانید به صورت محسوسی در زمان صرفه جویی کنید.

- لایه های وکتور : از لایه های وکتور برای انتخاب Stroke ها استفاده کنید و حتی می توانید روی آبجکت های وکتور، گرادیان قرار دهید.
- رندرینگ بهتر و دقیق تر وکتورها با یک بار کلیک روی لبه آبجکت های وکتور روی پیکسل ها
- ساخت ساده Stroke های ساختگی و خطوط نقطه چین
- جستجوی لایه ها برای پیدا کردن سریع لایه مورد نیاز
- گالری افکت های نوری : گالری جدید افکت های نوری ۶۴bit این نرم افزار دارای کارآیی بهتری بوده و نتایج زیباتری برای شما خلق می کند. این پلاگین قدرت گرفته از موتور گرافیکی Mercury بوده و کنترل های قدرتمندی را روی عکس برای شما فراهم می کند. همچنین ساخت پیشنمایش از افکت ایجاد شده کار را برای شما ساده تر خواهد کرد.
- ف ی ل ت ر رنگ روغن : با استفاده از این ف ی ل ت ر می توانید خیلی سریع تصاویر خود را به ظاهر نقاشی رنگ روغن تبدیل کنید. این ف ی ل ت ر نیز قدرت گرفته از موتور گرافیکی Mercury مب لاشد. کنترل استایل براش و جهت و درخشندگی ها از دیگر امکانات این بخش است.

- رنگ پاش : ساخت افکت های واقع گرایانه رنگ پاش با استفاده از کنترل های مایعات و اجزای دانه های نقاشی
- پیش تنظیمات جدید نقاشی : نقاشی کردن با استفاده از پیش تنظیمات جدید که به شما امکان افکت های نقاشی واقع گرایانه را می دهند، بسیار ساده تر خواهد بود.
- پنل Properties : با استفاده از این پنل که به شما امکان آپدیت سریع ماسک ها، تنظیمات و لایه های ویدئو را می دهد، سرعت عمل شما کاملا افزایش خواهد یافت.
- Adobe Bridge CS6 : دسته بندی و مدیریت رسانه ها به صورت تصویری با استفاده از نرم افزار Adobe Bridge CS6 امکان پذیر است. این نرم افزار که به صورت یکپارچه با فتوشاپ ارائه می شود دارای کارآیی بالا به همراه پشتیبانی از سیستم های ۶۴bit است.
- Adobe Mini Bridge با طراحی جدید : دسترسی به عکس ها و اسناد با سرعت بیشتر توسط Adobe Mini Bridge امکان پذیر است.
- پشتیبانی توسعه یافته از فرمت TIFF : کار با محدوده وسیعی از فایل های TIFF برای فایل های حجیم تر

- باز نمونه گیری (در پردازش تصاویر رقومی درونیابی پیکسلها روی تصویر رقومی منبع به محلهای جدید پیکسلهای تغییر شکل یافته است) خودکار برای ایجاد بهترین کیفیت بعد از تغییر سایز عکس . بهترین متد بازنمونه گیری به صورت خودکار توسط نرم افزار انتخاب می شود.
- متن های پر کننده : با استفاده از قابلیت وارد کردن پر کننده متن Lorem ipsum در کار با متن ها، می توانید در زمان صرفه جویی کنید.
- سایز براش های افزایش یافته : ویرایش و نقاشی به استفاده از براش های زیبا در سایزهای بالاتر از ۵۰۰۰ پیکسل بسیار بهتر و کاربردی تر خواهد بود.



دانلود نسخه نهایی Final :

دانلود بخش 1:http://dl.p30share.biz/soft/91-02/gr...m%5D.part1.rar

دانلود بخش 2:http://dl.p30share.biz/soft/91-02/gr...m%5D.part2.rar

حجم کل :1.4 گیگ

آموزش نصب

۱٫ پس از دانلود تمامی بخش ها, بخش اول را با برنامه Winrarاستخراج نمایید.
۲٫ هنگام نصب نرم افزار گزینه Try را انتخاب کنید تا به صورت Trial نصب شود. (جهت نصب به صورت Trial باید در سایت Adobe عضو شوید که این عضویت به صورت رایگان از طریق همان قسمت نصب قابل انجام می باشد (Create an Adobe ID))
3. در ادامه هنگام انتخاب مسیر نصب در قسمت Language گزینه ” English یدعم العربه ” را انتخاب نمایید و نرم افزار را نصب کنید.
۴٫ پس از نصب نرم افزار کرک جدید که در زیر قابل دانلود می باشد را اجرا کنید:

دانلود کرک نرم افزار:http://dl.p30share.biz/soft/91-02/gr...Day.com%5D.rar
 
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
پاسخ : دانلود جدید ترین نرم افزار های مورد نیاز کامپیوتر

دانلود آنتی ویروس رایگان AVG Anti-Virus Free 2014 14.0

AVGAntiVirusFree2014254x400-1.jpg


امنیت را به شکل رایگان برای کاربران خود به ارمغان می آورد ، این آنتی ویرس همچنین شامل LinkScanner می باشد که به بررسی مداوم صفحات وب در حین مرور آنها می پردازد تا در هر زمان وقتی روی یک لینک خطرناک کلیک می کنید ،شما را از خطرات ممکن آگاه کند.



ویژگی های کلیدی:
- ایمنی استثنایی آنتی ویروس : آپدیت خودکار این نرم افزار شما را از خطراط جدید محافظت می کند. همانطور که یک هکر تکنیک های خود را بهبود می بخشد، شرکت تحقیقات AVG نیز به صورت مداوم پروسه بررسی اطلاعات وب را برای فراهم کردن دفاعی جدید در برابر خطرات را ادامه می دهد.
- بدون تداخل با بازی و مرور وب : این نرم افزار هیچ گونه تداخل و مشکلی برای مرور وب و بازی ایجاد نمی کند. اسکن وقتی که شما از کامپیوتر دور هستید فعال می شود همچنین این نرم افزار می داند که شما چه زمانی مشغول بازی هستید تا تمامی عملیات امنیتی را به پس زمینه منتقل کند و شما را با بازی خود راحت بگذارد.
- دانلود ایمن : تمامی فایل های قبل از دانلود بررسی می شوند تا هیچ گونه خطری وجود نداشته باشد. آنتی ویروس AVG وقتی در حین تبادل اطلاعات در پیام رسان های معروفی مانند MSN و Yahoo Messenger هستید نیز فعالیت می کند.
- جستجو و گشت و گذار ایمن در وب : شما می خواهید در وب به جستجو بپردازید اما نمی خواهید توسط هیچ سایتی آلوده شوید. این نرم افزار به شما کمک می کند و در صورت بروز هرگونه خطر شما را آگاه می کند.
- به اشتراگ گذاری بدون ویروس با فیس بوک : بوسیله ایمنی کاملی که این آنتی ویروس برای شما ایجاد می کند شما می تواتید در فیس بوک چت کنید و به کارهای روزمره خود در این شبکه اجتماعی بپردازید. شما دیگر هیچ لینک اسپمی از دوستان خود نمی گیرید و برای دیگران هم نمی فرستید !
- پشتیبانی رایگان : AVG می داند که نیاز به امنیت ربطی به محل جغرافیایی شما و زمان ندارد.در ۲۷ ساعت شبانه روز از نرم افزار خود پشتیبانی می کند.



دانلود نسخه ۳۲ بیت :http://dl.p30share.biz/users/masoud/...Day.com%5D.rar

دانلود نسخه 64 بیت :http://dl.p30share.biz/users/masoud/...Day.com%5D.rar
 
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
پاسخ : دانلود جدید ترین نرم افزار های مورد نیاز کامپیوتر

دانلود نسخه جدید مرورگر Firefox 25 Final

ff16400x380-1.jpg



قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox 25:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد(Popup – bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه ۵
- پشتیبانی از نسخه ۳ CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۸
- و …


لینک دانلود:http://dl.p30share.biz/soft/92-08/in...Day.com%5D.exe
 
آخرین ویرایش:
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
پاسخ : دانلود جدید ترین نرم افزار های مورد نیاز کامپیوتر

دانلود جدیدترین نسخه The KMPlayer 3.7.0.109 Final

44103959799351020892-1.jpg


| بروز شده ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ |

The KMPlayer یکی از قدرتمندترین پلیرهای کامپیوتر است که انواع مختلف فرمت های رسانه ای را پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای امکانی ویژه برای اجرای فایل های AVI ناقص و صدمه دیده ، فایل های رسانه ای قفل شده در حین دانلود یا به اشتراک گذاری ، فایل های صوتی فشرده ZIP و RAR و غیره است. The KMPlayer از محدوده وسیعی از زیرنویس ها پشتیبانی می کند و به شما امکان تهیه عکس از ویدئو را نیز می دهد. این پلیر دارای فیلترهای داخلی و خارجی به همراه محیط کاملا کنترل شده و سیستم DirectShow می باشد. با استفاده از این پلیر قدرتمند می توانید سرعت اجرای ویدئو یا صوت را کنترل کنید، بخشی از ویدئو را به عنوان بخش محبوب انتخاب کنید و یا محدوده ای بین قسمت A و B را برای تکرار انتخاب کنید. قابلیت تغییر پوسته و رنگ آن از دیگر امکانات The KMPlayer می باشند.

تغییرات این نسخه :
- پشتیبانی از فرمت های ۳D
- پشتیبانی از ۱۰bit H.264
- پشتیبانی از Intel Widi
- کدک ویدئویی DV5P
- اضافه کردن عملکرد Album Art ( استخراج عکس بند انگشتی از روی فایل FLAC)
- نمایش عکس بند انگشتی در حین اجرای فایل صوتی MP3، FLAC و WMA
- دید بهتر در حالت Desktop Mode در ویندوز ۷
- رفع مشکل رد شدن از فایل های MKV

حجم:33مگ

لینک دانلود:http://dl.p30share.biz/soft/92-06/mu...Day.com%5D.exe
 
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
پاسخ : دانلود جدید ترین نرم افزار های مورد نیاز کامپیوتر

دانلود نسخه نهایی Kaspersky AntiVirus & Internet Security 2014 Final

kasperskylogo7bbb41-1.jpg


یکی از قدرتمندترین نرم افزار آنتی ویروس دنیا می باشد که از کامپیوتر شما در برابر انواع بدافزارها محافظت می کند. این نرم افزار با ترکیب عملکردهای ابری و تکنولوژی های امنیتی قدرتمند ، می تواند امنیت کامپیوتر شما را در برابر جدیدترین خطرات تامین کند. شبکه امنیتی ابری آنتی ویروس Kaspersky AntiVirus 2014 اطلاعات را از سیستم های میلیون ها کاربر در سراسر دنیا جمع آوری کرده و به شما در مقابله با جدیدترین ویروس ها و حملات بد افزارها کمک خواهد کرد. تمامی خطرات توسط این نرم افزار به صورت لحظه ای بررسی و آنالیز می شوند و قبل ایجاد اختلال، جلوی عملکردهای خطرآفرین گرفته خواهد شد. تکنولوژی های ضد فیشینگ نرم افزار می تواند URL های مشکوک را تشخیص داده و اطلاعات را از سیستم ابری دریافت کرده تا مطمئن شوید که اطلاعات شما توسط وبسایت های فیشینگ سرقت نمی شوند. ابزار URL Advisor جدید نیز در این آنتی ویروس دارای قابلیت تگ های رنگی برای تمامی لینک وبسایت ها می باشد که سطح خطر برای لینک ها و صفحات را مشخص می کند.


Kaspersky Internet Security 2014 علاوه بر اسکن، دارای قابلیت آنالیز و کنترل عملکرد نرم افزارهای ناپایدار سیستم می باشد تا مشکلی برای سیستم ایجاد نکنند. این آنتی ویروس قدرتمند، راه حلی کامل برای محافظت از فایل ها و اطلاعات هویتی شما در مجرمان اینترنت و جدیدترین انواع حملات بدافزارها می باشد. بدین ترتیب می توانید از گشت و گذار در اینترنت بدون نگرانی راجع به امنیت کامپیوتر خود، لذت ببرید. علاوه بر تمامی امکانات این نسخه، آنتی ویروس Kaspersky Internet Security 2014 دارای تکنولوژی های جدید برای محافظت از شما در برابر خطرات اینترنت می باشد. امکانات Safe Money و کیبورد مجازی و دیگر امکانات ویژه آن ، بهترین امکانات امنیتی برای کارهای بانکداری اینترنتی می باشند.


دانلود Kaspersky Antivirus 2014:

لینک دانلود:http://dl.p30share.biz/soft/92-05/se...Day.com%5D.rar

دانلود Kaspersky Internet Security 2014

لینک دانلود:http://dl.p30share.biz/soft/92-05/se...Day.com%5D.rar

آموزش نصب:

پس از دانلود فایل را RAR را به کمک نرم افزار Winrar استخراج کنید.
نرم افزار را نصب کنید.
هنگام نصب تیک عبارت “I want to participate…” را بردارید.
پس از نصب کامپیوتر خود را Restart کنید.
آنتی ویروس را تا پایان زمان آزمایشی یا Trial استفاده کنی و چند روز مانده و پایان آن عملیات زیر را جهت Reset شدن زمان اتمام Trial آنجام دهید:

Selfe-Defence را غیر فعال کنید.
آنتی ویروس Kaspersky را Exit کنید.
بر روی برنامه Kaspersky Reset Trial 2.1 راست کلیک کنید و عبارت “Run as Administrator” را انتخاب نمایید تا اجرا شود سپس بر روی دکمه Trial Reset کلیک کنید و YES را انتخاب کنید تا کامپیوتر Restart شود و آنتی ویروس شما مجدداً زمان ۳۰ روز Trial را فعال کند.
 
TaurohtaR

TaurohtaR

The Ranger
مدیر بخش
پاسخ : دانلود جدید ترین نرم افزار های مورد نیاز کامپیوتر

دانلود نسخه جدید نرم افزار رایت Nero Burning ROM 2014 15.0

NeroBurningROM2014303x400-1.jpg


نسخه جدید و نهایی نرم افزار نام آشنا در زمینه ی رایت دیسک های فشرده است ، این نرم افزار پیشرفته ترین راه حل رایت انواع سی دی و دی وی دی و حتی Blu-ray را در اختیار شما قرار می دهد و استفاده از آن برای هم افراد مبتدی و هم حرفه ای در نظر گرفته شده است ، این نرم افزار در واقع ابزاری کوچک از مجموعه نرم افزاری نرو یعنی Nero Multimedia Suite است که در آن چند ابزار مختلف برای کار بر روی دیسک ها قرار داده شده Nero Burning ROM ابزاری است که تنها می توان از طریق آن به رایت فایل ها پرداخت و برای استفاده از دیگر نرم افزارهای نرو باید مجموعه ی آن را تهیه و نصب نمود ، Nero Burning ROM تنظیمات بسیار پیشرفته و مفیدی را برای رایت ارائه می دهد که با استفاده از آن می توان نحوه و چگونگی رایت را به صورت کاملا شخصی قرار داد از جمله این تنظیمات می توان به رایت لوح فشرده مخصوص ویدیو یا صوت است که باعث می شود این نرم افزار به معنای واقعی کلمه اتاق رایت باشد ، پس اگر می خواهید یک نرم افزار کامل و در عین حال حرفه ای رایت در اختیار داشته باشید این نرم افزار می تواند گزینه ی ایده آلی برای شما باشد



امکانات :
– رایت حرفه ای و کامل انواع فایل ها بر روی CD,DVD یا Blu-ray
– امکان تهیه Image از فایل های درون هارد دیسک و DVD
– امکان قرار دادن رمز عبور بر روی دیسک
– امکان Drag & Drop کردن فایل ها به نرم افزار
– قابلیت تقسیم یک فایل با حجم بالا به چندین فایل کم حجم
– دارای تنظیمات پیشرفته رایت
– امکان رایت لوح های قابل پاک کردن و توانایی پاک کردن لوح های فشرده
– سهولت در استفاده
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

لینک دانلود:http://dl.p30share.biz/users/masoud/...p30day.com.rar

به جای این Power Iso رو توصیه می کنم !! حجم 3 مگابایت .... امکان ریدن انواع DVD های ISO,RAR,... و رایت بر روی تمام دیسک ها !
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا