دانلود دیریت ترافیک اینترنت – NetWorx 5.2

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

1755.jpg
نصب بودن یک نرم افزار مدیریتی کامل بر ترافیک (پهنای باند مصرفی) اینترنت یکی از ابزارهای سودمندی است که می تواند کمک زیادی به کاربرانی که از اینترنت با محدود بهره می برند کند.با کنترل و استفاده بهینه از ترافیک اینترنت میتوانید هم از نظر اقتصادی به خود کمک کنید، هم با خاتمه دادن اتصالات غیره ضروری سرعت اینترنت را بهبود بخشید، یا استفاده از ترافیک اینترنت را جیره بندی کنید یعنی یک مقدار مشخص از ترافیک را مثلا ۵ GB برای استفاده از کاربران تعیین کنید که پس از تجاوز از این حد به صورت خودکار اینترنت قطع گردد.
نرم افزار NetWorx یکی از ابزارهای قدرتمند و همچنان رایگان مدیریت بر مصرف ترافیک اینترنت است. این برنامه به شما کمک میکند تا استفاده بهینه از پهنای باند محدود اینترنت خود را بکنید، گزارشی از مصارف ترافیک خود را ببینید ( روزانه/هفتگی/ماهانه)، پینگ بگیرید، استفاده کاربران را تا حد معین محدود کنید و از دها قابلیتهای مختلف دیگر استفاده کنید.
یکی از ویژگی های مفید و ارزشمند NetWorx دارا بودن زبان فارسی است. با فعال سازی زبان فارسی (این ویژگی را میتوانید هنگام نصب انتخاب کنید) میتوانید در یک محیط راحت تر و آسوده تر از این برنامه استفاده کنید.
دانلود از لینک مستقیم – ۳ مگابایت
پسورد: ندارد
منبع: پی سی ای اف

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا