دانلود منیجری قدرتمند – Conceiva DownloadStudio v7.0.5.0

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
770.jpg
یکی از قدرتمندترین نرم افزارهایی که تا به حال برای مدیریت دانلود ها معرفی و طراحی شده است ابزاریست که Download Studio نام دارد. نرم افزاری متفاوت از ابزارهایی که تا به حال دیده ایم. ابزاری به سبکی نوین برای دریافت فایل ها از دنیای مجازی اینترنت که امکانات فراوانی را ارائه می دهد. این ابزار قدرتمند که قادر است خود را با ۶ مرورگر بسیار معروف و رایج هماهنگ کند علاوه بر این کار افزایش سرعت دانلود در دریافت فایل ها را هم با خود به رایانه های کاربران می آورد.واسط کاربری بسیار جذاب و متفاوت نسبت به تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه، امکان دانلود از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو های آنلاین نظیر Youtube.com ، دسته بندی خودکار فایل های دانلود شده، امکان ذخیره سازی کامل یک سایت برای مشاهده به صورت آفلاین، قابلیت ضبط صدا و تصویر ، دانلود همزمان دسته ای از فایل ها و ثبت آن ها به صورت یک مجموعه در نرم افزار ، قابلیت دانلود اخبار از فیدخوان ها و مرورگر داخلی نرم افزار برای مشاهده و گشت و گذار در اینترنت از مهم ترین قابلیت های نرم افزار Download Studio به شمار می رود.
Conceiva Download Studioاین ابزار همچنین با تقریبا تمامی پروتوکل های موجود هم سازگاری دارد و می تواند با پشتیبانی از آن ها فایل های مورد نظر را دریافت کند. این نرم افزار قدرتمند از مجلات معتبر توانسته بهترین امتیازها را کسب کند که یکی از دلایل موفقیت این ابزار هم همین عامل بوده است. برای کاربرانی که به اینترنت و دانلود فایل های خود اهمیت داده و همیشه سعی می کنند از بهترین ها استفاده کنند نرم افزار می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.قابلیت های کلیدی نرم افزار Conceiva DownloadStudio:
- واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار
- استفاده آسان از نرم افزار
- امکان دانلود با سرعتی چند برابر
- قابلیت دانلود همزمان چندین فایل
- دسته بندی دانلودها
- امکان دانلود از سایت های آنلاین ویدئو
- سازگاری با اکثر مرورگرهای محبوب
- سازگار با تمامی پرتوکل ها
- امکان ضبط صوت و تصویر
- مرورگر داخلی نرم افزار
- قابلیت دانلود کامل یک سایت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

راهنمای نصب:
پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله پایانی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه در نوار وظیفه کنار ساعت نیز برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. سپس فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.( در ویندوز ویستا و سون برای اجرای Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید)


دانلود از لینک مستقیم – ۲۷ مگابایت

پسورد: ندارد
منبع: آسان دانلود

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا