دانلود نرم افزار بازیابی حرفه ای اطلاعات – MultiStage Recovery v4.11

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

842.jpg
بازیابی اطلاعات از دست رفته همیشه موضوعی بوده که کاربران به دنبال چاره برای آن می گردند. نرم افزارهای مختلف از بازیابی اطلاعات هارد تا MP3 پلیر ساخته شده اند. بازیابی اطلاعات توسط برنامه ها همیشه چاره ساز نخواهد بود و در خیلی از موارد نرم افزارها قادر به بازیابی اطلاعات نیستند اما به هرحال در برخی موارد هم بدرد می خورند.برنامه ای کاملا حرفه ای برای بازگردانی اطلاعات از دست رفته به بهترین نحو.
با این برنامه شما می توانید اطلاعات از دست داده خود را از دیسک های سخت ، فلاپی دیسک ها ، فلش ها ، حافظه های دوربین دیجیتال و تمامی حافظه های جانبی دیگر بازیابی کنید.
این برنامه با سرعت بالای خود فایل های پاک شده را از روی حافظه ی شما جست و جو وپیدا کرده و آن را به بهترین نحو بازگردانی می کند.
ویژگی منحصر به فرد این برنامه به شما این امکان را می دهد که هر چه را قابل بازگردانی است پیدا کرده و آن را دوباره استفاده و ویرایش کنید.
با قابلیت جست و جوی پیشرفته برای بهبود جست و جو و امکان پیشنمایش فایل های تصویری یا متنی و یا صوتی حذف شده .
حجم کم ، محیط آسان برای استفاده و سازگاری با تمامی سیستم ها کامپیوتری را میتوان ویژگی های دیگر این نرم افزار دانست.
راهنمای نصب نرم افزار :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- برای کرک کردن از شماره سریال نامبر در فایل Serial.txt استفاده نمایید تا نرم افزار شما به صورت کامل کرک شود. حالا میتوانید بدون محدودیت از نرم افزار استفاده نمایید.


دانلود از لینک مستقیم – ۲٫۵ مگابایت

پسورد: ندارد

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا