دانلود نرم افزار جلوگیری از نفوذ ویروس ها به فلش – USB Write Protect

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

875.jpg

با USB Write Protect جلو نفوذ ویروس ها و کپی فایلها را از فلش دیسکهای تان بگیرید!
USB Write Protect یک نرم افزار رایگان و بسیار سبک بوده که نحوه عمل کرد آن بسیار سبک و ساده بوده و طوریست که اگر شما برنامه را فعال کنید دیگر هیچ فایلی در دیسکهای قابل برداشت یا همان Flash Desk ممکن نخواهد بود، چه به صورت ناخواسته مانند ویروس ، چه به صورت اختیاری مانند کپی فایلها به فلش!
در حقیقت USB Write Protect با دستورات ساده دیسک های خارجی شما را به صورت Write Protect تنظیم میکند، که در این حالت فقط شما میتوانید فایلهای فلش را مشاهده و یا کپی کنید، ولی از سیستم خود به فلش چیزی را کپی کرده نمی توانید!

در واقع این برنامه کاربردی زمانی زیاد بکار می آید که سیستم شما ویروس داشته باشد و مایل باشید که از یک فلش غیره ویروسی فایلی را کپی کنید، خوب در این حالت به مجرد وصل سازی فلش به سیستم ویروسی ، ویروسها به فلش کپی میشوند و فلش را آلوده میسازند! راه حل این کار برنامه Write Protect است، Write Protect از کپی فایلها و ویروس در دیسکهای خارجی جلوگیری میکند و میتواند فلش غیره ویروسی خاطر جمع به سیستمتان وصل سازید فایلهای فلش را کپی کنید بدون اینکه ویروسهای سیستم شما به فلش منتقل شود.

دقت داشته باشید که در ویندوز ۷ در صورتی که تمایل داشته باشید USB Write Protect را Enable کنید، به صورت عادی امکان پذیر نیست! برای فعال سازی در ویندوز ۷ روی USB Write Protect کلیک راست کنید و گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید تا برنامه به صورت کامل اجرا شده و فعال شود؛ همچنین در یوزرهای که دسترسی کم داشته باشند و Limited باشند برنامه اجرا پذیر نیست!
USB Write Protect نیاز به نصب نداشته و ورژن USB Write Protect 1.1.0 توسط پی سی ایــ افــ برای دانلود رایگان تهیه شده است.
دانلود از لینک مستقیم – ۰٫۰۴ مگابایت
پسورد: ندارد

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا