دانلود نرم افزار محافظت از کلمه عبور – Password Depot Professional 6.1.1

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

870.jpg
اگر به دنبال آن هستید که رمزهای عبور خوتان را با امنیت بیشتر کنترل کنید و انها را بصورت یکجا و با بالاترین امنیت از دست loggerها و جاسوس افزارها حفظ کنید ما به شما استفاده از نرم افزار Password Depot را پیشنهاد می کنیم. این برنامه همانند یک انبار است اما انباری که در آن رمز عبورها و اطلاعات شخصی و مهم خوتان را انبار می کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر loggerها و جاسوس افزارها به سیستم شما نفوذ کنند و سیستم شما به وجود آنها آلوده شود چه خطرات بزرگی ممکن است شما و اطلاعات و رمزهای عبورتان را تهدید کند؟ برنامه Password Depot با یک محیط بسیار ساده و امن و کاربرپسند به شما کمک می کند تا تمام این افکار و ترسها را از خودتان دور کنید و حتی اگر جاسوس افزارها نیز به سیستم شما نفوذ کردند از در امان بودن اطلاعات شخصی و رمزهای عبورتان مطمئن باشید. علاوه بر اینها برنامه Password Depot لیست رمزهای عبور شما را با الگوریتم Rijndael 256 که هنوز در uncracked و مطابق با استانداردهای فعلی، امن ترین روش رمزنگاری اطلاعات در کامپیوتر است حفاظت می کند.
شما میتوانید فایل حاوی رمزهای عبور خودتان را در هر محلی که بخواهید قرار دهید.
- بر روی سیستم محلی خودتان که میتواند در منزل یا در فروشگاهتان باشد.
- در کارت حافظه که به این ترتیب شما همیشه کلمه عبورتان را در دست دارید.
- در اینترنت که در این حالت شما می توانید در هر زمان و مکانی به آن دسترسی داشته باشید.
- در شبکه خودتان که در این حالت با قرار دادن برنامه Password Depot بر روی شبکه محلی می توانید با سایر کاربران آنها را در دسترس داشته باشید.

استفاده از توابع متعدد جدید و بهبود جزئیات برای مدیریت کلمات عبور شما و استفاده بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر در سراسر جهان از این برنامه یک دلیل مهم برای استفاده از این برنامه است.این نرم افزار ایجاد امنیت می کند و به شما و کارکردنتان آزادی بیشتری می دهد. این برنامه رمزهای عبور شما را در برنامه به رسمیت می شناسد و به هنگام وارد شدن به سایت مورد نظر به منظور وارد کردن اطلاعات عبور بصورت خودکار آنها را وارد می نماید. کاربران می توانند معاملات و دیگر فعالیتهای خود را با شرایط کاملا استثنائی انجام دهند. با استفاده از متغیرهای برنامه و با کمک آنها شما می توانید هر وب سایتی را که می خواهید فقط با کلیک چند موس به طور خودکار به آن وارد شوید بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصیتان. شما می توانید برنامه را بر اساس نیازهایتان شخصی سازی کنید و اطلاعات جدید خودتان را در پایگاه برنامه ثبت کنید. برنامه گزینه های بسیاری دارد که شما را در این پیکر بندی کمک می کند. شما می توانید به وسیله Password Depot تنها با یک کلیک موس پیچیده ترین کلمات عبور را ایجاد کنید. علاوه بر این برنامه کیفیت و میزان ایمن بودن رمز عبور شما را چک می کند و اگر از نظر امنیتی پائین باشد به شما هشدار خواهد داد. قابلیت Wizard برنامه کاربران را حمایت می کند و شما می توانید کلمات عبور خودتان را بصورت ویزارد ثبت کنید. همچنین شما می توانید Password Depot را به صورت ویزارد بر روی USB خوتان نصب کنید.
قابلیتهای کلیدی نرم افزار Password Depot :
- رابط کاربر پسند ساده و آسان برای مدیریت رمزهای عبور
- ایجاد uncrackable رمز عبور با استفاده از یکپارچه کننده رمز عبور
- حفاظت از حداکثر اطلاعات حساس با استفاده از الگوریتم Rijndael ۲۵۶ بیتی
- حفاظت از کی لاگر ها و نرم افزارهای جاسوسی
- عملکرد خودکار کامل برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور روی وب سایت ها
- اجرا بر روی هر کامپیوتر با هر نوع ویندوز
- قبل نصب بر روی USB
- قابلیت نصب بر روی شبکه های محلی
- امکان ذخیره فایل رمز عبور بر روی FTP برای دسترسی در سرتاسر جهان
- همزمان سازی فایلهای کلمه عبور
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷
- و …

دانلود از لینک مستقیم – ۳۲٫۲ مگابایت
پسورد: ندارد

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا