دانلود نرم افزار ooVoo 3.0.11.38 Final

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
کاربرانی که با اینترنت و پیام رسان ها سروکار دارند حتما با قابلیت های Skype آشنایی دارند. نرم افزاری که امکان چت صوتی و تصویری را با بهترین امکانات به کاربران ارائه می دهد. سلیقه کاربران همیشه یک جور نیست و همه Skype را نمی پسندند به همین دلیل ما قصد معرفی نرم افزاری جدید را داریم که به همان سبک Skype عمل می کند. نرمافزار ooVoo، نسل جدیدی در ارتباطات آنلاین به شمار میرود. نرمافزاری که میتوانید به کمک آن و به سادگی یک مکالمهی ویدیویی رو در رو با دوستان، خانواده، و همکلاسیهای خود برقرار کنید؛ آن هم بدون توجه به این مطلب که آنها در کجای جهان باشند. در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با ۶ کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد.
نرم افزار پیغام رسان ویدیویی و کنفرانس ooVoo در نسخه جدید خود ، طرح رایگان تماس با شماره تلفن های امریکا و کانادا را ارائه کرد. بلی تعجب نکنید … تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا از هر کجای دنیا ! کاربران علاقه مند می توانند ابتدا این نرم افزار پیغام رسان را دانلود و نصب نمایند و سپس از ۱۲۰ دقیقه تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا ( از هر کجای دنیا ) بهره مند شوند. گفتنی است که نرم افزار ooVoo جدا از ارائه طرح رایگان تماس با تلفن های کانادا و امریکا، نرم افزار کارآمدی است که برای کنفرانس های چند نفره ویدیویی، تماس های صوتی و تصویری و پیغام رسان استفاده می شود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

قابلیت های کلیدی نرم افزار ooVoo 3.0.11.38 Final :
رایگان بودن استفاده از نرم افزار
امکان ضبط ورودی و خروجی به صورت صوتی و تصویری
ارتباط صوتی و تصویری با دوستان
ارتباط همزمان با ۶ کاربر
نمایش Full Screen در چت تصویری
و …

دانلود نرم افزار oovoo ارتباط آنلاین (۹٫۷Mb)

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا