دانلود کتاب گفتگو با خدا (جلد اول، دوم، سوم)

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
6a005788e1f32e8670c3917577700f12.jpg

کتابی که زندگی شما را متحول خواهد ساخت. به تو تجربۀ خارق العاده ای را مژده می دهم. تو می توانی با خدا گفتگویی داشته باشی. بله . بله . می دانم می خواهی بگویی ... چنین چیزی امکان ندارد. تو احتمالاً تصور می کنی ( یا اینطور به تو آموخته شده)، که چنین چیزی ممکن نیست. به عقیدة تو، هر کس می تواند با خدای خود درد دل کند، این، کاملاً عملی است، ولی نه اینکه با او سخنی بگوید . منظورم این است که، خدا جوابی به تو نمی دهد، اینطور نیست؟ حداقل به شکل مکاملۀ معمول روزمره! این تصوری است که من هم روزی داشتم. و بعد محتویات این کتاب بر من حادث شد. باور کنید واقعیت را می گویم. این کتاب توسط من به رشته تحریر در نیامده، این کتاب بر من حادث شده، و با خواندن آن بر شما هم حادث خواهد شد، زیرا همگی ما به سوی حقیقتی هدایت می شویم که برای آن ساخته شده ایم، و آمادگی آن را داریم. زندگیِ من روند آرامتری داشت اگر سکوت اختیار می کردم. ولی این کتاب به این دلیل بر من حادث نشد . با وجود ناراحتی ها و دردسرهایی که این اثر ممکن است برایم تولید کند، ( ممکن است کافر، حقه باز، متظاهر نامیده شوم، چون با این حقایق در گذشته آشنایی نداشته ام و یا اصولاً آدم مقدسی نبوده ام )، امکان ندارد روندی را که آغاز کرده ام متوقف سازم، و اصولاً میلی هم به این کار ندارم . فرصتهایی برای دور نگاه داشتن خود از همه این چیزها برایم پیش آمد، ولی از آنها استفاده نکردم . تصمیم دارم به آنچه غریزه ام دیکته می کند عمل نمایم، نه آنچه دنیای اطرافم به من حکم می کند ...
http://dl.irpdf.com/ebooks/Part24/www.irpdf.com(8094).pdf
دانلود جلد اول
------------------------

fc0db7b65ac36bcf6bed8511b9813d96.jpg


اجازه دهید با این جمله حرفم را آغاز کنم که این کتاب کاملاً به جا و درست و به موقع، وارد زندگی شما شده است. ممکن است اکنون متوجه حرفم نشوید؛ ولی هرگاه آنچه انتظارش را داشتید دریافت نمودید، آن وقت به فواید و آثار اعجاب انگیز این کتاب پی خواهید برد. هر چیزی در زندگی به موقع خود اتفاق می افتد، ورود این کتاب به زندگی شما از آن جمله بوده و لذا به هیچ وجه استثنا به شمار نمی آید. آن چیزی که در اینجا پیدا می کنید همان چیزی است که مدتها بود به دنبالش می گشتید و آرزوی آن را داشتید. آنچه در اینجا با آن روبه رو می شوید، ناچیزترین و شاید اولین تماس واقعی شما با خداوند می باشد. خداوند از طریق من، هم اکنون با شما صحبت خواهد کرد . البته چند سال پیش این چنین موضوع، را مطرح نمی کردم، و دلیل که الآن آن را بر زبان می آورم، این است که شخصاً چنین گفتگویی را داشته و بنابراین می دانم که این کار ممکن است. نه تنها این ممکن است، بلکه چیزی است که تمام مدت در حال اتفاق افتادن است، درست در همین جا و در همین لحظه.

دانلود جلد دوم
------------------------

35d37e5b8357154c8c778d0e84ed02d9.jpg



عید پاک ١٩٩٤ است و من طبق دستور، قلم به دست نشسته ام. منتظر پروردگارم هستم. او قول داده همانگونه که در دو عید پاک گذشته آشکار شد، بر من ظاهر شود، تا گفتگوی مدت دار دیگری را شروع کنیم. سومین و آخرین گفتگو – حداقل برای حال حاضر.
این فرایند – این ارتباط خارق العاده در سال ١٩٩٢ شروع شد و در عید پاک ١٩٩٥ پایان خواهد گرفت. سه سال، سه کتاب. در جلد اول بیشتر به موضوعات شخصی پرداخته شد: روابط صمیمانه، پیدا کردن شغل مناسب و با انرژی های قدرتمندِ پول، عشق، جنسیت و خداوند سروکار داشتن و آنها را با زندگی های روزانه تلفیق کردن. جلد دوم ضمن پرداختن به این موضوعات، به مسائل جغرافیایی – سیاسی، ماهیت دولت ها، خلق جهانی رها از جنگ و تشنج و ایجاد سنگ پایه هایی برای یک جامعه متحد بین المللی پراخت. سومین و آخرین کتاب روی مسائل مهمتری که بشر امروزی با آن روبرو است، تکیه خواهد کرد. مسائلی در ارتباط با سایر اقلیم ها، سایر اهاد، و اینکه چگونه بین بافت های پیچیده با هم جور می شوند.

دانلود جلد سوم



درباره ی نیل دونالد والش



نیل دونالد والش (به انگلیسی: Neale Donald Walsch) (زاده ۱۰ سپتامبر ۱۹۴۳) نویسنده سرشناس آمریکایی است.او تا به حال با نوشتن هفت جلد کتاب جنجالی توانسته‌است به یکی از موفق‌ترین نویسندگان حال حاضر جهان تبدیل شود. نام کتابهای وی به شکل " ... با خدا " بوده و شامل: سه جلد کتاب «گفتگو با خدا»، دو جلد کتاب «مراقبه گفتگو با خدا»، «دوستی با خدا» و آخرین کتاب «وصل با خدا» می‌باشد.


به گفته خود نیل او زندگی پر فراز و نشیبی داشته و توانسته پس از چهل سال زندگی عادی و تحمل درد و رنج‌های بسیار، با نزدیک شدن به خداوند، به حد گفتگو با خدا برسد و موفقیت‌های بی‌شماری بدست آورد. نیل دونالد والش کودکی خود را همراه با عقاید خرافاتی مادر و در کل آغشته با تفکر کاتولیکی افراط گرایانه می‌داند که همین موجب مشکلات شدید روانی برای او در طول زندگی شده‌است.

نیل دونالد والش می‌گوید که در شبی که از همه کس و همه چیز بریده بود ناگهان به خواب فرو رفت و در حالتی بین خواب و بیداری با خدا ارتباط برقرار کرد و در نهایت حاصل گفتگوهای خود را در قالب کتاب‌هایش دراختیار سایرین قرار داد.

اکثر کتابهای وی به همت مترجمان ایرانی به فارسی برگردانده شده‌اند و به جز تعداد اندکی مجوز چاپ در ایران را نیز کسب کرده‌اند.کتابهای دیگر که موفق به چاپ نشده در اینترنت منتشر گردیده و دراختیار علاقه‌مندان است از جمله کتاب وصل با خدا[۱]


منابع:irpdf، ویکی پدیا
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا