دانلود کرک ویندوز ۸ – Windows 8 Activator

  • شروع کننده موضوع Night Spirit
  • تاریخ شروع
Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
1428.jpg
Windows 8 Activator جدیدترین کرک برای فعال سازی و رفع محدودیت زمانی ویندوز ۸ می باشد. پس از نصب ویندوز ۸، مایکروسافت به مدت ۳۰ روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید. ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز ۸ هستند، در ادامه این مطلب شما می توانید جدیدترین کرک های عرضه شده جهت رفع محدودیت زمانی ویندوز و فعال سازی آن را دریافت کنید. در نظر داشته باشید، چنانچه ویندوز ۸ خود را از طریق سایت مایکروسافت آپدیت می کنید، با هر بار آپدیت امکان از کار افتادن کرک ویندوزتان وجود دارد و باید به دنبال کرک جدیدتر باشید. شما همواره با مراجعه به همین صفحه می توانید جدیدترین کرک های ویندوز ۸ را دریافت کنید.
راهنمای نصب:
- با توجه به انتشار تازه ویندوز ۸ به تدریج کرک های مختلف و بهتری روی سایت قرار داده می شود، همواره سعی کنید از کرک جدید تر استفاده کنید.
- جهت اجرای فایل های کرک می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و Run as administrator را بزنید.


دانلود از لینک مستقیم (نسخه آفلاین)
دانلود از لینک مستقیم (نسخه آنلاین)
پسورد: ندارد
منبع: ملی دانلود

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا