دانلود Assassin's Creed : Revelations تجربه ای لذت بخش در افشای رازها

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
[تصویر مورد نظر حذف شده است]:http://image.asandownload.com/Assassins_Creed_Revelations.jpg
همه چیز آماده شده تا شما کاربران تیغ ها را از دستان خود بیرون کشیده و به مبارزه ای خون بار بروید. بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین نسخه از سری بازی های Assassin's Creed که شاید بتوان آن را با کیفیت ترین نمونه در 4 مدل قبلی نامید با نام Assassin's Creed : Revelations نیز منتشر گردید. از زمانی که اولین نسخه از این سری بازی ها به سبکی نو و جدید از سوی UbiSoft منتشر شد کاربران نمونه ای جدید از جنگ های قدیمی را مشاهده نمودند. جایی که شمشیر و تیغ ها جای تفنگ های مدرن را گرفت و حرکات زیبای نقش های اول در هر نسخه توانست کاربران زیادی را جذب خود نماید. داستان بسیار جذاب و کم نظیر هم مزید بر علت شد تا سه نسخه قبلی جز جذاب ترین بازی هایی باشند که تا به حال کاربران به خود دیده اند.
اما از این مقدمه ها که بگذریم به نکات مهم و کلیدی بازی میرسیم که در آن ازیو حالا حدودا 50 ساله شده و در ادامه نسخه Brotherhood به جنگ با دشمنان می پردازد تا بتواند راز نسل های گذشته خود را کشف نماید. همان ابزار و وسایل جنگی مانند شمشیرها ، تبرها ، خنجر های مخفی ، تیغ هایی که میان انگشتان مخفی کرده بود و بسیاری دیگر از ادوات را در این نسخه هم با خود به همراه آورده است. اما از نکات کلیدی بازی هم می توان به بهبود یافتن وضعیت گرافیکی و ترکیب بندی جالب تر رنگ ها در همه قسمت های بازی اشاره نمود ، رنگ لباس و چهره نقش اول بازی کاملا متفاوت شده است و همین برای جذاب تر شدن بازی کمک زیادی می کند ؛ دشمنان به شدت قوی تر شده اند و تنها کاربرانی در مقابل دشمنان موفق هستند که بتوانند با بهره گیری صحیح از جنگ افزارهای خود آن ها را از پای درآورند. کشورهای مختلف و شهرهای زیبا که با شبیه سازی بی نظیر آماده شده اند واقعا لذت یک بازی هیجان انگیز را به کاربران هدیه می دهند. همچنین در این نسخه هم کسانی هستند که مانند نسخه قبل در جنگ ها به کمک نقش اول بازی می آیند اما نکته مهم اینجاست که در این نسخه مدیریت و جنگ این یاری دهندگان بسیار آسان تر شده و آن ها کمک بیشتری به ازیو خواهند کرد.
نسخه رایانه ای این بازی هرچند با کمی تعویق اما بالاخره عرضه گردید و حالا فرصت خوبی است تا کاربران از انجام Assassin's Creed : Revelations نهایت لذت را ببرند. خوشحالیم آسان دانلودجز اولین سایت های فارسی زبانی است که نسخه رایانه ای این بازی جذاب را به کاربرانش هدیه می دهد. مطمئنا کسانی که نسخه های قبلی این بازی متفاوت از همه نظر را بازی کرده اند منتظرند تا ببیند آیا ازیو بازهم می تواند در مواجه با دشمنان پیروز بوده و به راز کشته شدن جدش دست پیدا کند یا خیر؟

نام بازی: Assassin's Creed : Revelations
پلتفورم : PC
ژانر: اکشن
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان: English
ناشر: UbiSoft
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.89 گیگابایت



47.gif
دانلود Assassin's Creed : Revelations - سرور آسان دانلود
دانلود - 7.89 گیگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم
 
P@rtiz@n

P@rtiz@n

ريزه ميزه تالار
مدیر بازنشسته
ميگم يك بخش دانلود كامل هم قرار بده
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا