دانلود Secure My Files v2.0.2 - تجربه ای جدید در برقراری امنیت

ARMIN002

ARMIN002

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
استفاده از رایانه ها همانطور که می تواند بسیار مفید باشد در مقابل می تواند بعضی اوقات ضرر هم برساند. وقتی ما از رایانه برای نگه داری اطلاعات شخصی و اسناد مهم استفاده می کنیم یعنی رایانه یک سیستم مفید برای نگه داری اطلاعات است اما وقتی اطلاعات مهم از بین می رود و یا به وسیله اشخاص دیگر ربوده می شود رایانه می تواند کمی هم مضر باشد ؛ پس بالا بردن امنیت در استفاده از رایانه ها یکی از مواردی بسیار کلیدی است. Secure My Files ابزاری بسیار قدرتمند در زمینه امنیت اطلاعات به شمار می رود. نرم افزاری کارآمد که کاربر با استفاده از آن قادر خواهد بود تا تمامی بخش های سیستم از جمله پورت های USB ، اجرای نرم افزارهای خاص ، مرور فولدرها و ... را محدود سازد.
سادگی و سهولت در استفاده از نرم افزار سبب شده کاربران زیادی این ابزار را برگزینند ؛ به راحتی می توان با چند کلیک ساده هریک از بخش های سیستم که مورد نظر کاربر هست را از دسترس خارج نمود تا بدین وسیله امنیت اطلاعات بیشتر گردد. قرار دادن پسورد برروی فولدرها هم یکی از قابلیت های مهم و کلیدی Secure My Files محسوب می شود. این قابلیت کمک زیادی می کند تا سطح دسترسی ها به یک فولدر یا فایل های خاص محدود شده و کاربران دیگر نتوانند وارد اطلاعات شخصی شوند. امکانات متعدد موجود می تواند دلایل خوبی برای دانلود این نرم افزار باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Secure My Files:
- افزایش امنیت پوشه ها با قرار دادن پسورد
- امکان تغییر سطح دسترسی ها در بخش های مختلف سیستم
- جلوگیری از ورود ویروس با USB ها به واسطه محدود سازی آن ها
- افزایش امنیت در سطح زباله ویندوز به منظور جلوگیری از بازیابی فایل ها
- ارائه سطح دسترسی های خاص به فولدرها
- قرار دادن پسورد برایUSB ها
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا