درز تصاویر جدید از نکسوس 5 گوگل

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته

f9497fd571bc02c428d532daf8447a8b_XL-1.jpg


تا کنون اطلاعات بسیاری درباره نکسوس 5 به بیرون درز کرده و حال تصاویر خبری جدیدی که evleaks فاش کرده، طراحی ظاهری نکسوس بعدی گوگل و الجی را تایید میکند.




حساب توئیتر evleaks تصویر درز کرده دیگری از نکسوس بعدی گوگل و الجی، یعنی نکسوس 5 را به اشتراک گذاشته است. این تصویر اطلاعات جدیدی ارائه نمیکند و با تصاویری که پیش از این به نکسوس 5 نسبت داده میشد کاملا همخوانی دارد. اما از آنجا که کمتر پیش آمده که ادعاهای evleaks دروغ از آب در بیایند، حالا میتوانیم مطمئن باشیم که نکسوس 5 دقیقا با همین طراحی ظاهری ارائه خواهد شد.
Nexus 5, by LG, 2013 pic.twitter.com/nrufdmbaWF
— @evleaks (@evleaks) October 26, 2013
انتظار میرود که این گوشی مجهز به یک نمایشگر 5 اینچ 1920x1080 با تراکم 441 پیکسل بر اینچ و یک سیستم روی چیپ اسنپدراگون 800 باشد. این سیستم روی چیپ شامل یک پردازنده چهارهستهای MSM8974 با فرکانس کلاک 2.3 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Adreno 330 خواهد بود. همچنین گنجایش حافظه رم نکسوس بعدی 3 گیگابایت خواهد بود و در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

زومیت




 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پاسخ : درز تصاویر جدید از نکسوس 5 گوگل

درود؛

خبری از زمان عرضه نیست ؟
 
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : درز تصاویر جدید از نکسوس 5 گوگل

درود؛ خبری از زمان عرضه نیست ؟


چند جا سرچ کردم احتمالا 31 اکتبر عرضه میشه...


براساس آخرین شایعات منتشر شده شرکت گوگل در حال آماده سازی نکسوس ۵ در دو مدل متفاوت می باشد ، گوگل می خواهد نکسوس ۵ را در دو مدل ۱۶گیگابایتی به مبلغ ۳۹۹ دلار و مدل ۳۲ گیگابایتی به مبلغ ۴۴۹ دلار ارائه نماید.
Nexus5render-1.jpg
نکسوس ۵

براساس گزارش گروه علم و فناوری گروه زوم تک به نقل از وبسایت AndroidGeeks گوگل این دو مدل را با اختلاف قیمت ۵۰ دلار به بازار ارائه خواهد کرد گوگل با این ترفند تبلیغاتی در صدد است انتظارات کاربران را برآورده سازد ، چرا که تمامی کاربران دستگاه های هوشمند نیازمند به حافظه های بالا نمیباشند ، و به همین خاطر علاقه ای به صرف هزینه اضافی برای این دستگاه های هوشمند ندارند. این تصمیم نشانگر ذکاوت بالای مهندسان کمپانی گوگل است ، کاش مقداری از این ذکاوت در طراحان ایرانی هم وجود داشت.
زمان پیش بینی شده برای ارائه Android 4.4 KitKat و نکسوس ۵ ، ۱۵ اکتبر می باشد اما با توجه به اینکه هیچ اطلاعیه ای از طرف کمپانی گوگل منتشر نشده است ، احتمالا رونمایی از این دو محصول جدید شرکت گوگل در ۳۱ اکتبر انجام پذیرد.
 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا