در سال 2013 جریان فروش تبلتها به نفع اندروید است

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
در سال 2013 جریان فروش تبلتها به نفع اندروید است


حتما میدانید که اپل با آیپد خود بزرگترین سهم را در دنیای تبلتها دارد، در سال 2012 اپل 60 درصد سهام بازار تبلتها را در اختیار داشت در حالی که این میزان برای اندروید 37 درصد بوده، 3 درصد دیگر سهم ویندوز، بلک بری و دیگر سیستم عاملها بوده است. اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که بزرگانی مانند سامسونگ و آمازون در حال تولید تبلتهای اندرویدی و افزایش سهم این سیستم عامل از این بازار هستند.
به گزارش جی اس ام محققان بازار ABI عقیده دارند که کفه سنگین ترازو اکنون به نفع اندروید است و جریان به سمت اندروید پیش میرود. این موسسه اعتقاد دارد که معرفی آیپد مینی از سوی اپل کاملا به موقع بود زیرا افراد بیشتری تمایل به سمت تبلتهای کوچکتر و ارزان تر دارند. آنها میگویند که نیمه اول سال 2013 نشان دهنده این موضوع است که بازار چه تقاضایی دارد و چند درصد افراد از آیپد 9.7 اینچی به سمت اندازه کوچکتر این تبلت خواهند رفت.
در حال حاضر سامسونگ از فروش گوشیهای گلکسی خود سود بسیاری را میبرد، بنابراین امکان دارد که امسال در قسمت فروش تبلتهای خود نیز بتواند کفه سنگین ترازو را از سمت اپل به سمت اندروید تغییر دهد.
امسال پیش بینی میشود که 150 میلیون تبلت به فروش برسد که این میزان 28 درصد رشد را نسبت به سال قبل نشان خواهد داد.
منبع: digitimes
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا