اختصاصی دستیار صوتی Torque مایکروسافت به گوشی‌های اندرویدی آمد

Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
a622c80ee6fb8bdc1c7fdd6b8d3dabcd.jpg



دستیار صوتی Torque مایکروسافت که چندی پیش برای ساعت‌های هوشمند Android Wear عرضه شده بود حالا برای گوشی‌های اندرویدی نیز در دسترس قرار گرفته تا بتوانید به‌جای Google Now از آن استفاده کنید.

نام این دستیارصوتی Torque بوده که قدرت خود را از موتور جستجوی بینگ مایکروسافت گرفته است. Torque در ابتدای آبان ماه برای ساعت‌های هوشمند عرضه شده بود و دارندگان ساعت‌های هوشمند تنها با تکان دادن مچ دست خود می‌توانستند این دستیار صوتی را فعال کنند؛ حالا این دستیار صوتی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی هم عرضه شده و به‌سادگی تکان دادن گوشی قابل‌استفاده است.

bd427bdfe1df3a9ad43893424f455734.jpg


با ۱۰۰۰۰ دانلود برای نسخه‌ی ساعت هوشمند، مایکروسافت تصمیم گرفته برای بالا بردن سهم خود از بازار نسخه‌ی موبایلی آن را هم عرضه کند. برای استفاده از این نرم‌افزار کافی است گوشی خود را تکان دهید و به‌راحتی از پیش‌بینی آب‌و‌هوا هوا، نتیجه مسابقات ورزشی، قیمت سهام ،اطلاعات پرواز و… مطلع شوید.

Torque با درهم آمیختن تشخیص صدا و پیشرفته‌ترین نرم‌افزار جستجو، پاسخی کامل‌تر از آنچه تا به امروز شنیده‌اید را به شما خواهد گفت. در حال حاضر Torque رایگان بوده و برای گوشی‌های اندرویدی مجهز به اندروید ۴.۳ یا بالاتر قابل‌استفاده است.

من آخرین ورژنشو براتون میذارم :دی


torque_pro_forum.persianbax.ir_1.8..rar


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا