دقت صفحهی نمایش لمسی گلکسی S3 سامسونگ بیشتر از آیفون 5S و 5C است

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته

c90f9cb5b6c899b93e2212c4c36920a2_XL-1.jpg


موسسه OptoFidelty اخیرا اقدام به بررسی دقت صفحه لمسی تلفنهای هوشمند از طریق ابزار آزمایشگاهی خاصی نموده و در آن دقت صفحهی نمایش لمسی گلکسی S3 سامسونگ را بیشتر از گوشیهای هوشمند جدید اپل، یعنی آیفون 5S و 5C ارزیابی نموده است. با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.




براساس اطلاعات واصله از یک موسسهی تحقیقاتی فنلاندی که در زمینهی اندازهگیری و آزمایش محصولات الکترونیک فعال است، پرچمداران جدید اپل، پیشرفت قابل ملاحظهای را در مورد دقت لمس صفحهی نمایش نسبت به نسخههای پیشین خود داشته اند.
OptoFidelty اعلام کرده است که آزمایشهای انجام گرفته روی سه گوشی آیفون 5S، آیفون 5C و گلکسی S3 توسط پنل لمسی مخصوص برای سنجش دقت که توسط خود این موسسه تحقیقاتی ساخته شده، انجام پذیرفته است. این وسیله از یک ربات استفاده میکند و از طریق آن نقاط مشخصی از صفحه توسط روبات لمس میشود، سپس با مقایسه طول و عرض نقطهی لمس شده روی صفحهنمایش با دادههای که ربات بدست میآورد، دقت صفحهی نمایش سنجیده میشود.
opto-1.jpg

براساس اطلاعات بدست آمده که در قالب یک فایل PDF منتشر شده، آیفون 5S و 5C دقت لمس کمتری را در گوشهها و همچنین بالای صفحهی نمایش دارند. در مقابل گلکسی S3 سامسونگ بسیار دقیقتر عمل کرده است و نتایج خوبی را در قسمتهای میانی صفحهی نمایش به خود اختصاص داده و فقط در گوشههای صفحه ی نمایش مشکلاتی را داشته است.
فاکتور بعدی برای سنجش دقت لمس صفحات نمایش این سه گوشی، آزمایش حساسیت و صحت لمس در استفاده از کیبوردهای مجازی آنها بوده که در این آزمایش نیز گلکسی S3 سربلند از آزمایش خارج شده است در حالی که گوشیهای جدید اپل، زیر سایهی گلکسی S3 قرار گرفتهاند.
OptoFidelity در گزارش خود چنین اظهار نظر کرده است:
با توجه به اینکه دقت لمس در صفحه ی نمایش گلکسی S3 بسیار بیشتر از آیفون 5S و 5C است، در نتیجه خطاهای حاصل از تایپ در گلکسی S3 بسیار کمتر از پرچمداران اپل خواهد بود و کلیدهایی که در گوشههای صفحهی نمایش قرار گرفتهاند، در زمان تایپ، مشکلات کمتری را ایجاد خواهند کرد.
OptoFidelity علاوه بر آزمایش صفحه لمسی، سرعت اجرای اپلیکیشنهای مختلف شامل اپلیکیشن دوربین و همچنین وب گردی را نیز در این سه تلفن مورد آزمایش قرار داده که در این زمینههای آیفونها بسیار سریعتر از گلکسی اس 3 عمل کردهاند:
iphone5sd_s4-1.jpg


زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا