ده نکته در استفاده از تلفن همراه

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
چه می شد وقتی کالایی وارد کشور می شد، علاوه بر حقوق گمرکی، تهیه بروشور و راهنما به زبان فارسی برایشان الزامی می شد.
چه می شد اگر هر کالا یا شیوه یی که رسم می شود، فرهنگ کاربردی آن نیز همراه آن اعلام شود. حال بخوانید ۱۰ نکته ضروری که بایستی در مکالمه با تلفن همراه به خاطر سپرد.

۱) وقتی در جلسه، بانک، تاکسی، مترو، اتوبوس، رستوران و یا سایر مکان های شلوغ هستید، تلفن خود را روی حالت پیغام گیر بگذارید تا پیغام ها را ضبط کند.
۲) اگر در طول یک جلسه یا موقعیت مشابهی باید با تلفن همراه صحبت کنید، عذرخواهی کنید و جای خلوتی برای حرف زدن پیدا کنید.
۳) آرام صحبت کنید. با داد زدن آتن بهتری نصیبتان نخواهد شد. برخی آدم ها وقت حرف زدن با تلفن بی سیم معمولاً بلندتر از حالت عادی حرف می زنند و اغلب توجه ندارند که این رفتارشان چه قدر می تواند برای دیگران ناخوشایند باشد.
۴) وقتی در حضور دیگران حرف می زنید با عصبانیت حرف نزنید. مکالماتی که احتمالاً احساسی هستند باید در جایی انجام شوند که مزاحم یا مخل آرامش دیگران نباشد.
۵) وقتی درباره مسائل خصوصی یا برخی موضوعات کاری بحث می کنید با احتیاط حرف بزنید. هیچ وقت معلوم نیست چه کسانی صدای شما را می شنوند.

۶) اگر برایتان مقدور نیست که تلفنتان را خاموش کنید، از سیستم هایی (مانند لرزاننده) استفاده کنید که به شما اجازه می دهد بدون آنکه مزاحمتی فراهم کنید در دسترس باشید. در مکان هایی مثل سینما یا اماکن مذهبی، سیستم لرزشی، بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران، شما را از برقراری تماس آگاه می کند.
۷) از سرویس ارسال متن استفاده کنید. این سرویس سریع و بی صدا در حال حاضر به طور گسترده در حوزه مشاغل کاربرد پیدا کرده و موجب حفظ جریان مبادله اخبار و اطلاعات می شود، بدون آنکه نیازی به جواب دادن تلفن یا گوش کردن به پیغام گیر باشد.
۸) افرادی را که در حضور شما هستند باید بر تلفن هایی که می خواهید بزنید یا می خواهید جواب بدهید ارجح بشمارید. اگر منتظر تلفنی هستید که امکان به تعویق انداختنش وجود ندارد، به موقع به اطرافیان خود اطلاع بدهید و وقتی تلفن زنگ زد عذرخواهی کنید.
۹) اگر فردی با تلفن همراهش دارد در جمع ایجاد مزاحمت می کند، توجه نکنید و تنهایش بگذارید.
۱۰) مقررات عدم مکالمه با تلفن همراه در حین رانندگی را رعایت کنید. وقتی وسیله نقلیه تان در حال حرکت نیست به تلفن ها بپردازید. در ترافیک سنگین یا در شرایط رانندگی خطرناک تلفن نزنید و به تلفن جواب ندهید. از گوشی های بی نیاز از دخالت دست استفاده کنید تا حواستان بیشتر به حفظ ایمنی باشد. و حفظ ایمنی همیشه مهمترین زنگی باشد که در گوش شما طنین انداز می شود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا