دوبرابر شدن فروش مک لارن در سال ۲۰۱۶

N

nooshin-pr

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
f4655b1d0eca915616af010f33bf3686.jpg

مک لارن فروش خود را در سال ۲۰۱۶ دوبرابر کرد، که پیشروی این موفقیت مدل 570S می باشد.

همچنین به مناسبت تولید ۱۰۰۰۰مین خودروی خود در سال ۲۰۱۶ که مدل سرامیک گری 570S می باشد را جشن گرفت. مک لارن فروش ۳۰۰۰ خودرو را در سال گذشته پیش بینی کرده بود، اما با فروش ۱۰٪ بیشتر این پیش بینی را تحت تاثیر قرار داد. ۲۰۳۱ عدد از اتومبیل های سری اسپورت این شرکت که شامل 570GT و 570S می باشد در سال گذشته به فروش رسید.

پرفروش ترین خودروی این شرکت مدل 570S بوده است که ارزان ترین خودرو قبل از تولید 540C در سال گذشته بشمار می رود.
مایک فلویت رییس بخش اجرایی شرکت مک لارن اظهار دارد: سال ۲۰۱۶ سال بسیار عالی برای شرکت مک لارن بوده است. قصد ما براین بود که در سال ۲۰۱۶ رشد قابل توجه ای در صنعت خودروسازی داشته باشیم که در نهایت حتی فراتر از پیش بینی ها ظاهر شدیم.
آمریکای شمالی بزرگترین بازار مک لارن را در اختیار دارد به طوری که یک سوم تمامی مرسولات با رقم ۱۱۳۹ در این قاره و ۹۹۶ از آن اروپا می باشد. صنعت خودروسازی شرکت مک لارن در تمام زمینه ها کاری رشد محسوسی داشته که در اروپا حدودا 153%‌و در امریکای شمالی این رشد برابر با 106% بوده است. ۲۲۸ عدد از خودروهای این شرکت هم در چین به فروش رسیده است.

منبع: اجاره خودرو پرشین گشت
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا