دوربین عکاسی بند انگشتی با کیفیت بالا

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

476.jpg

کاراگاه گجت:اگر به دنبال یک دوربین عکاسی دیجیتال متفاوت و جالب هستید که بتواند در سفرهای مختلف شما را همراهی کند، این خبر را بخوانید.

در بازار محصولات دیجیتال شخصی که اغلب محصولات به سمت باریک تر شدن، سبک تر شدن و کوچک تر شدن پیش می روند، یک دوربین عکاسی دیجیتال بسیار کوچک طراحی و تولید شده است که می تواند نظر اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این دوربین که با نام Mini Digital Camera روانه بازار شده تولید یک کمپانی چینی است و امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
این دوربین ابعادی برابر 5/1 در 8/2 در 3/4 میلیمتر داشته و وزن آن بسیار سبک است. این دوربین قابلیت عکاسی با وضوح 1536 در 2048 پیکسل را داشته و قابلیت فیلمبرداری با سرعت 29 فریم در هر ثانیه و وضوح 960 در 1280 پیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. عکس های این دوربین با فرمت JPEG و فیلم های آن با فرمت AVI ثبت و ذخیره می شوند.


477.jpg


این دوربین به راحتی و بدون نیاز به نصب نرم افزار به کامپیوترهای شخصی متصل می شود و از یک باتری لیتیومی قابل شارژ بهره می برد که با اتصال به کامپیوترهای شخصی شارژ می شود. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقاي حافظه تا 8 گیگابایت از طریق کارت های micro SD، micro SDHC و TF را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این دوربین کوچک در حال حاضر با قیمت 78 دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می رسد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا