دولوپر های سونی ics را برای x10 مهیا می کند.

Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
بیشتر پورت ها و سورس های ساندویچ بستنی هم اکنون در دسترس توسعه دهندگان xda است .با این حال صاحبان x10 کمی احساس نگرانی می کنند.خوب اگر شما کمی احساس نگرانی می کنید ، جای نگرانی نیست

زیرا به لطف erenz1202 عضو xda و همچنین چندی دیگر از توسعه دهندگان ، این سیستم عامل نهایتا برای Xperia X10 پورت خواهد شد.

402.jpg




در حال حاظر هشدار ها و واقعیاتی همچون عدم اجرای صفحه نمایش لمسی وجود دارد .شما باید در ذهن داشته باشید که این از sdk است و به عنوان مثال ، پورت ها کمتر از حد ایده آل خود هستند .هنگامیکه موفقیت واقعی این گوشیی را در خیابان ها می بینیم، ما به احتمال زیاد توسعه دهندگانی به مراتب بهتر نه فقط برای x10 می بیینم ،اما برای هر دستگاه نقطه ی پایانی وجود دارد.

توسعه دهند گان یک ویدئو نشان داده اند که حکایت از اثبات اجرای خوب سیستم عامل ics روی این دستگاه است.اگر شما x10 دارید و دستی در آتش ، لطفا به توسعه دهند گان کمک کنید به طوری که آنها می توانند این امر را ممکن سازند .
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا