دیرکرد پرداخت درآمدهای آب از سوی خزانه همچنان وجود دارد

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
در پاسخ به این سوال که آیا تاخیر در پرداخت  درآمدهای آب که بعد از هدفمند ی یارانه ها از سوی خزانه برای شرکت های آبفا بوجود آمد همچنان وجود دارد افزود: دولت در حال حاضر یک هزینه زیادی را به صورت اعتبار عمومی در اختیار شرکت های آبفا می گذارد که آنها تاسیساتی مثل تصفیه خانه ها و سیستم های انتقال را احداث می کنند.


وی ادامه داد: پس این شرکت ها سالانه 3 هزار میلیارد تومان از دولت کمک دریافت می کنند و زمانی که آب را می فروشند سهم هزینه های بهره برداری و نگهداری را برای خود برمی دارند ولی هزینه مربوط به سرمایه را که به تدریج تا پایان برنامه پنجم باید نهایی و قطعی شود باید به دولت برگردانند.


وی در خصوص اینکه آیا تاخیر در پرداخت پول از خزانه همچنان وجود دارد یا خیر گفت: تاخیر هنوز وجود دارد، یک مشکلاتی هنوز در این مسیر پرداخت ها هست ولی این مساله در حال حل شدن است که باید صبر کنیم.


سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو تاکید کرد: آینده ای که پیش رو داریم آینده روشنی است. پول آب پول واقعی است و مصرف کننده می داند چقدر یارانه می گیرد و به وزارت نیرو هم این قسمت مربوط نمی شود.


وی افزود: ما هم خوب می دانیم که این شرکت های وزارت نیرو، شرکت های خصوصی هستند و براساس اصل 44 واگذار خواهند شد و چه میزان به دولت بابت استفاده از تاسیسات زیربنایی که با هزینه دولت احداث شده باید بپردازند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا