ذخیره صدا با کیفیتی بالاتر در Sound Recorder ویندوز ویستا و 7

ARMIN002

ARMIN002

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
Sound Recorder یک برنامه کاربردی و در عین حال ساده جهت ضبط صدا می باشد که به طور پیش فرض بر روی ویندوز 7 نصب می شود. محدودیتی که در Sound Recorder وجود دارد این است که این برنامه تنها صدا را در فرمت WMA ذخیره می کند. این نوع فرمت صدا با نرخ بیت 96 کیلوبیت بر ثانیه، کیفیت نسبتاً خوب و حجم خیلی کمی دارد، اما شاید شما بخواهید که صدا را با کیفیت بالاتری ضبط کنید. امکانی که به طور مستقیم در برنامه وجود ندارد و تنها این فرمت و کیفیت برای ذخیره صدا ممکن است. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که با بهره گیری از آن می توانید صدا را با فرمت WAV و کیفیت و حجمی بالاتر ذخیره کنید. کیفیتی 14 برابر بیشتر نسبت به کیفیت قبلی!

بدین منظور:
ابتدا (ترفندستان) بر روی فضای خالی از محیط دسکتاپ راست کلیک کنید و از منوی New بر روی Shortcut کلیک کنید.
در پنجره باز شده و در قسمت Type the location of the item عبارت زیر را وارد نمایید:
C:\Windows\System32\SoundRecorder.exe /file outputfile.wav
سپس بر روی دکمه Next و نهایتاً Finish کلیک کنید.
اکنون با اجرای این شورتکات جدید ایجاد شده با نام SoundRecorder.exe بر روی دسکتاپ می توانید به برنامه Sound Recorder دسترسی پیدا کنید. با این تفاوت که اکنون در صورت ذخیره فایل صدا، فرمتی که برای ذخیره صدا در نظر گرفته شده است WAV است که نرخ بیتی معادل با 1411 کیلوبیت بر ثانیه دارد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا