رئیس جمهور مالی بر ضرورت مداخله نظامی بین المللی در کشورش تاکید کرد

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
"دیونکوندا تراوری"، رئیس جمهور مالی در افتتاحیه نشست بین المللی باماکو که با هدف بررسی بحران شمال مالی برگزار شد، بر ضرورت مداخله نظامی بین المللی در شمال کشورش تاکید کرد.


تراوری در برابر مقامات عالیرتبه بین المللی که برای یکسان سازی مواضع، پیش از اعزام نیروهای آفریقایی و غربی مورد حمایت سازمان ملل به شمال مالی، گرد هم آمده بودند، یادآور شد که نباید حتی یک دقیقه وقت را هدر بدهیم.


وی در این نشست که توسط "مکوسازانا دلامینی زوما"، رئیس جدید کمیسیون اتحادیه آفریقا برگزار شده بود، از همکاری کامل کشورش خبر داد و یادآور شد که مالی مسوولیت کامل خود را در آمادگی برای مداخله نظامی در شمال کشورش می پذیرد.


رئیس جمهور مالی همچنین از "بان کی مون"، دبیر کل سازمان ملل و همه کشورهای جامعه بین الملل که از زمان آغاز بحران مالی از این کشور حمایت کرده بودند، قدردانی کرد.


از سوی دیگر زوما که از زمان تولی پست ریاست کمیسیون آفریقا، در اولین سفر رسمی خود به مالی سفر کرده است، از تعهد شخصی خود نسبت به اوضاع این کشور خبر داد.


وی به این نکته اشاره کرد که اشغال شمال مالی توسط گروههای مسلح، تهدیدی برای مالی و همه کشورهای همسایه اش است.


شورای امنیت هفته گذشته، به رهبران آفریقایی 45 روز مهلت داد تا برای مداخله نظامی و کنترل مجدد شمال مالی، طرح های خود را ارائه دهند.


پیش از این نیز کشورهای عضو جامعه اقتصادی غرب آفریقا از اعزام 3 هزار نیرو که از حمایت جامعه بین الملل و کشورهای غربی چون فرانسه و آمریکا برخوردار هستند، خبر دادند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا