رابطه جنسی فوتبالیست سرشناس با خواهر خودش!!

  • شروع کننده موضوع C.RONALDO
  • تاریخ شروع
C.RONALDO

C.RONALDO

EL KING! CRISTIANO
کاربر تالار
کاربر فعال

1365.jpg


این روزها خبرهایی به گوش میرسند، که حال همه را به هم زن هستند. ستاره های فوتبال باید با رفتار خود الگوی مردم باشند. به گزارش ایران ناز رابطه نامشروع راین گیگز با خواهر خود یکی از آن داستان هایی است که هر روز داغ تر میشود و مایه تاسف دنیای فوتبال است. راین گیگز در حال حاضر برای منچستریونایتد توپ میزند.

ناتاشا، خواهر گیگز طی مصاحبه ای با سان اعلام کرد که با برادرش به مدت ۸ سال رابطه نامشروع داشته است. او که حالا از این کارش پشیمان شده، گفت: اشتباه بزرگی را مرتکب شدم. رابطه خودم را با شوهرش به خطر انداختم تا با برادرم رابطه داشته باشم.

1366.jpg


وی در مصاحبه ای با سان گفت: امیدوارم همسرم مرا ببخشد. با این کارم شهرت رایان را هم به خطر انداختم. مطمئنم که او از افشای رازمان دیوانه خواهد شد. اما می خواهم همه چیز را درباره رابطه مان بگویم. حالا دیگر همه به من مثل یک احمق نگاه می کنند. کاش میشد مردم مرا طور دیگری ببینند. من هم مثل سایر آدم ها، یک آدم عادی هستم.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا