راز داشتن دندانهای زیبا و مرتب

K

kdiana

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
داشتن دندانهای زیبا و مرتب نه تنها باعث جلوه بیشتر لبخند شما می شود بلکه باعث افزایش اعتماد به نفستان نیز خواهد شد. خیلی از افراد به علت داشتن دندانهای نازیبا مجبورند موقع خندیدن دست خود را جلوی دهانشان بگیرند اما می توان با انجام کارهای زیبایی به این کابوس پایان داد. دندانپزشکی زیبایی فیلد وسیعی را شامل می شود، روکش یا ونیر ها می توانند بد شکلی ها، فواصل بین دندانی و تغییر رنگها را به زیباترین شکل موجود برطرف کنند و لبخندی هالیوودی را برای شما به ارمغان بیاورند. با سفید کردن دندان می توانید رنگ دندانهای خود را ۲ تا ۳ درجه روشن کنید و از خندیدن لذت ببرید.
خیلی از افراد روکش هایی دارند که از دیدن رنگ و فرم ان یا نمای فلزی در طوق دندان خود رنج می برند. امروزه با پیشرفت علم مواد و پیدایش سرامیکهای نسل جدید که مقاومت و زیبایی را توامان دارند می توان بر این مشکل فائق آمد.
حتما خیلی از شما در بین دوستان و آشنایان خود افرادی را دیده اید که موقع خندیدن مقدار زیادی از لثه شان پیداست و حالت نازیبایی به لبخند آنها داده است. بسیاری تصور می کنند که درمانی برای این حالت وجود ندارد، در حالی که با توجه به علت بوجود آمدن آن کاملاً درمان پذیر است. در بسیاری از موارد تنها با برداشتن بافت لثه اضافی می توان زیبایی را به دهان بازگرداند.
با ترمیم های همرنگ دندان که با کامپوزیت ها انجام می شود میتوان هم پوسیدگی ها را برداشت و هم نمای نازیبای آمالگام را از دهان حذف کرد. امروزه تنوع وسیعی از کامپوزیت ها وجود دارد که هر کدام با خاصیت منحصر به فرد خود این توانایی را به دندانپزشک می دهد که بسته به نوع دندان و کارایی آن و نیاز به زیبایی یا استحکام، کامپوزیت مخصوص را انتخاب کند.
خدمات دندانپزشکی اطفال:
امروزه مهمترین مقوله در دندانپزشکی پیشگیری از وقوع مشکلات دندانی است. چه بهتر که فرزندان خود را از همان ابتدا به رعایت بهداشت و ویزیت های مرتب عادت دهیم تا بدین وسیله هم ترس کودکمان نسبت به محیط دندانپزشکی بریزد و هم اینکه با انجام به موقع خدمات پیشگیری از پوسیدگیهای بعدی جلوگیری کنیم. در این کلینیک خدمات فلوراید تراپی و فیشور سیلانت برای کودکان شما انجام خواهد شد.
سیر پیشرفت پوسیدگی در بچه ها سریعتر از بزرگسالان است و بالطبع زودتر منجر به رسیدن به عصب خواهد شد. به عصب کشی اطفال پالپوتومی و پالپکتومی گفته می شود و روش انجام آن متفاوت از بزرگسالان است. پس از پایان آن با روکشهای از پیش ساخته شده روی دندان پوشیده می شود.
خدمات عصب کشی:
یکی از ناراحت کننده ترین اعمال دندانپزشکی دردید مردم عصب کشی است. امروزه با آمدن فناوری روتاری (که بوسیله آن عمل فایل کردن با دستگاه انجام می شود) طول انجام پروسه و بالطبع ناراحتی های همراه آن کاهش یافته است و انجام این عمل را هم برای دندانپزشک و هم بیمار آسانتر کرده است.
خدمات پروتز:
بعد از انجام عصب کشی اکثر دندانها نیاز به روکش دارند. به این علت که معمولاً شدت پوسیدگی و وسعت آن به حدی بوده است که به عصب دندان رسیده است و برداشت این مقدار پوسیدگی باعث ضعیف شدن ساختمان دندان می شود. از این رو روکش مانند کلاهکی اطراف دندان را می گیرد و مانع شکستن دندان در اثر فشارهای جویدن می شود.منبع:سفید کردن دندان
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا