راهنمای ارتقا آمار بازدید _ مخصوص بلاگ ها

  • شروع کننده موضوع hassanseo
  • تاریخ شروع
hassanseo

hassanseo

کاربر تالار
کاربر تالار
به نام خدا با سلام

باتوجه به نیاز جامعه بلاگ نویس به ارتقا بازدید وبلاگ

بر آن شدیم مراحل ارتقا بازدید کننده ویژه بلاگ های فارسی را وهله به وهله از ابتدا تا پربازدید شدن بلاگ راهنمای دهیم .

اولین قدم جهت شروع همیشه یک ایده و مورد بهتر برای شروع بوده و خواهد بود ، بلافاصله بعد از ایده پردازی نیاز به گزینش اسم برای بلاگ داریم .

گزینش اسم یکی از مراحل مساله اما خیلی مهم است ، اسم انتخاب ی خوب است تا میزان امکان با موضوع ایده شما رابطه داشته باشد .

تا میزان امکان کوتاه بدون کاراکتر های اضافی مثل علامت منها - ، اعداد غیره باشد .

بعد از گزینش اسم مناسب وبلاگ را در یکی از سرویس دهنده های ارائه دهنده بلاگ ثبت بکنید .

در انتخاب سرویس دهنده دقت بکنید ، بهتر است از سرویس دهنده های قدیمی استفاده بکنید که وبلاگتان دچار قطعی نشود یا بعد از مدتی مطالب از بین نرود .

بلاگفا ، پرشین بلاگ میهن بلاگ و بلاگ اسکای میتواند مورد های بهتری نسبت به سرویس دهنده های دیگر باشد .

در وبلاگی که ایجاد کردید فعلا فقط مطلب درج بکنید و سعی بکنید بعد از ثبت وبلاگ از بروزرسانی های مکرر خودداری بکنید تا وبلاگتان را در گـوگل ثبت بکنید .

بعد از ثبت وبلاگ در موتورهای جستوجو اقدام به ظهور رسانی بکنید که جهت این بخش روش هایی هست که در ادامه عرض می کنم .

روش ثبت بلاگ در گـوگل :

برای ثبت وبلاگ خود در گوگــل وارد لینک زیر شوید .

گوگل: نشاني وب خود را درج کنيد

در سری

:URL - آدرس

آدرس وبلاگ را به این صورت وارد بکنید (http://nameblog.servisblog.com)

در سری nameblog آدرس وبلاگ و در بخش servisblog.com آدرس سرویس دهنده می بایست نوشته شود .

پس روی مورد (نشانی وب را به فهرست بیفزا) کلیک بکنید بهتر است در دو روز این عملیات را انجام دهید .

یک هفته تا ده روز طول میکشد تا بلاگ شما در موتورهای جستوجو وارد شود ، برای آزمایش اینکه وبلاگتان در گوگــل ثبت شده یا خیر این جمله را در گـوگل جستوجو بکنید .

site:http://nameblog.servisblog.com

در سری nameblog آدرس وبلاگ در پارت servisblog.com آدرس سرویس دهنده می بایست نوشته شود .

بعد از اینکه بلاگ در گوگــل ثبت شد کار بیشتر شدن آمار بازدید را شروع کنید قبل از آن هر اقدامی نسبتا بی خاصیت است .

گزینش قالب وبلاگ :

طرح قالب وبلاگ یکی از مهمترین عوامل برای حفظ بازدید کننده ای است که وارد وبلاگ شما شده است.

طرح قالب خوب است متناسب با مطالب در نظر گرفته شود تا به سلیقه شخصی

این نکته زیاد خیلی مهم است بیننده هایی که وارد وبلاگتان می شوند را نمی بایست آسان از دست دهید .

از پیام های خوش آمد گویی در ورود و خداحافظی از کاربر در زمان خروج پرهیز بکنید .

نحوه ظهور رسانی مطالب (خیلی مهم):

بعد از اینکه مطمئن شدید وبلاگتان در موتور جستوجوی گـوگل ثبت شده می بایست به نحوه ظهور رسانی وبلاگتان بیندیشید .

سعی بکنید از کپی کردن مطالب از وبسایت ها بلاگ ها پرهیز بکنید یا حداقل مطالب را دستکاری بکنید چون گـوگل متذکر می شود که مطالب کپی شده و امتیازی برای وبلاگتان در نظر نمی گیرد .

کپی مطالب ابتدا تمام مطلب را در فایـل notepad قرار دهید فایل نت پد در همه ویندوز ها وجود دارد .

از منوی استارت > all programs > پس مورد Accessories > و پس فایل نت پد Notepad

اما این سوال ایجاد می شود که این چه کمکی به مطلب بلاگ می نماید !؟ بسياري از وبسایت ها در متن از لینک مصرف می کنند وقت ی شما مطلب را مستقیم از سایتی بردارید و در وبلاگتان قرار دهید .

گوگــل دقیقا متذکر می شود که مطلب کپی است و از کجا کپی شده ، اما وقتی مطلب را در این فایل قرار دهید بلافاصله همان مطلب را از این فایل کپی کرده و در وبلاگ درج بکنید .

لینک ها کدهای اضافی که در متن به صورت مخفی وجود دارد حذف می شود مطلب خالص را در وبلاگتان درج میکنید ، حتمـا مطالب را ویرایش بکنید برخي کلمات را تغییر دهید که کپی بودن مطلب از نظر گـوگل معین نشود .

چنانچه مطلب شما عکس و تصویر نیست فقط متن است جهت متن خود تصویر انتخاب بکنید ، که بالای مطلب قرار دهید تا میزان امکان تصویر با موضوع متن همخوانی داشته باشد .

این کار باعث شیک شدن وبلاگ جذب بازدید کننده می شود .

سعی بکنید از درج تصاویر بسیار زیاد بزرگ یا خیلی کوچک خود داری بکنید .

عرض تصویر خوب است 400 پیکسل باشد ، در صورت امکان گوشه تصویر آدرس وبلاگ را کوچک درج بکنید .

این کار نشان می دهد که مطلب اختصاصی برای بلاگ شما آماده شده بیننده نمیتواند مطلب را در وب سایت یا وبلاگ دیگری پیدا نماید .

از درج متن با سایز بزرگ در عکس جالب پرهیز بکنید چرا که زیبا یی تصویر زیاد مهم است .

هم اکنون تمام سرویس دهنده های وبلاگ این امکان را دارند که مطلب را با تنظیم ساعت و تاریخ توسط کاربر ، در آینده نمایش دهند .

سعی بکنید از این امکان بهرمند شوید ، مطلب را طوری تنظیم بکنید که ساعت 3 الی 5 بامداد در بلاگ درج شود .

اما علت اینکار ، در این ساعات ظهور رسانی بلاگ ها به حداقل می رسد همـواره وبلاگ های ظهور شده در صفحه اصلی سرویس دهنده درج می شود .

صفحه اول سرویس دهنده ها هم اکثرا دارای پیج رنک بالا است ، پس هرچه زمان بلاگ شما در صفحه نخست نمایش داده شود از نظر گوگل ارزشمند تر است و پیج رنک بالاتری دریافت می بکنید .

پس همـواره این نکته بسیار زیاد خیلی مهم را در ذهن داشته باشید که برترین زمان ظهور رسانی وبلاگ ها 3 الی 5 بامداد است سعی بکنید از ساعت دقیق مصرف نکنید براي چه که اکثرا تمام این کار را میکنند و در یک لحظه تعداد بسياري بلاگ ظهور می شود .

جهت مثال ساعت 3:12 دقیقه را انتخاب بکنید که چنانچه تعدادی فرد ساعت 3 وبلاگشان را ظهور کرده اند بلاگ شما بعد از اینها ظهور رسانی شود حداقل یک ساعت در صفحه مهم سرویس دهنده باقی بماند .

از لینک در مطلبتان مصرف بکنید ، گاهي کلمات را انتخاب بکنید و از طریق علامت زنجیر که در تمام سرویس دهنده ها وجود دارد آن کلمه را به صفحه اول وبلاگتان لینک بکنید .

علت اینکار این است که در صورتی که وبلاگ های دیگر از مطالب شما کپی کنند ، گوگــل متوجه این امر می شود و امتیازی به آن بلاگ ها نمیدهد و امتیاز را برای وبلاگ شما منصوب می نماید .

همچنین بیننده بلاگ هایی که از مطالب شما کپی کرده اند شاید روی لینک هایی که در متن قرار دادید کلیک کنند و وارد بلاگ شما شوند بازدید وبلاگ شما بالاتر می رود .

پس هرگز از کدهای راست کلیک ممنوع قفل گزینش متن مصرف نکنید و مجوز دهید محتوی وبلاگ شما با این ترفند کپی شود و از کپی کردن ها سود ببرید .

همیشه بخشی از چند خط از متن را در بخش اصلی وبلاگ درج بکنید و متن اصلی را در ادامه مطلب قرار دهید .

این نحوه دو حسن دارد اول اینکه صفحه اصلی بلاگ شما مرتب است و شلوغ بنظر نمی رسد دوم اینکه بیننده هر مطلبی که رفیق دارد تحقيق کند روی ادامه مطلب کلیک می نماید آمار بازدید وبلاگ شما بالاتر می رود .

وبلاگتان را متوالی ظهور نکنید از درج مطلب در آینده استفاده بکنید در هر 24 ساعت حداقل 1 مطلب و حداکثر 2 مطلب درج بکنید .

به این صورت فرصت می دهید که گـوگل مطالب را شناسایی نماید چنانچه متوالی مطلب را در بلاگ قرار دهید بسياري از مطالب در گوگل شناسایی نمی شود و زحمات شما بی ثمر باقی خواهد ماند .

هنکامی که مطلب شما کاملا آماده ارسال می شود ، از کلمات کلیدی که در هر سرویس دهنده این بخش وجود دارد استفاده بکنید ، کلماتی که فکر میکنید بیشتر جستوجو می شود را وارد بکنید ، هرگز در این بخش عبارت وارد نکنید و تنها کلمات کلیدی حداکثر تا 3 لغت جهت هر کلمه کلیدی وارد بکنید .

و در مجموع بیش از پنج کلمه کلیدی انتخاب نکنید براي چه که هر کلمه ای که گزینش می شود یک صفحه ی جداگانه در وبلاگ بوجود می آید صفحات خیلی با مطالب کم باعث سردرگمی موتورهای جستوجو می شود پنج کلمه کلیدی جهت هر مطلب کاملا استاندارد است .

تنظیمات و آخرین نکات کلیدی :

در صفحه مهم بلاگ بیش از 12 مطلب قرار ندهید و در بخش تنظیمات وبلاگ ، مطالب صفحه اصلی را بین 8 الی 12 تنظیم بکنید .

اجازه دهید مطالب قدیمی در صفحه آرشیو مطالب قرار بگیرند صفحات آرشیو از دید گوگل هرگز پنهان نیست و در نتیجه جستوجو نمایش داده می شود.

از آرشیو هفتگی استفاده نکنید آرشیو ماهیانه با کیفیت ترین مورد است .

با هر وبلاگی تبادل لینک نکنید جهت چه که شما پیشرفته وبلاگ نویسی می بکنید و می توانید امتیاز های بسياري کسب بکنید ، با تبادل لینک این امتیاز را با وبلاگ دیگری تقسیم میکنید همچنین وبلاگ مورد نظر امتیازش را با وبلاگ شما تقسیم می کند .

پس تا میزان امکان فقط با بلاگ های خوب از خودتان تبادل لینک بکنید که مطمئن هستید این تبادل لینک برای شما مفید است.

از ابتدا انتظار بازدید چند هزارتایی را نداشته باشید هرگز سعی نکنید با تقلب آمار وبلاگتان را بالا ببرید با بکار گیری اینآموزش هایی که در این مطلب تحقيق کردید هـر روز تعداد بیننده از روز قبل خواهید داشت آمار بازدید صعودی نشانه موفق یت شماست .
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا