راهنمای تبدیل سیم کارت های فعلی به نانوسیم|ويژه آيفون پنجي ها!!

Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته
بعد از معرفی آیفون 5، سؤالی که در اذهان شکل گرفته این است که آیا امکان تبدیل سیم  کارت  های رایج به نانوسیم وجود دارد یا خیر؟ زیرا به هر حال دو راه بیشتر به ذهن نمی رسد؛ یکی اینکه صبر کنیم تا اوپراتورها نانو سیم ارائه کنند، و دوم اینکه میکروسیم را به نانوسیم تبدیل کنید. برای راه دوم هم دو گزینه پیش رو داریم، یا خودمان قیچی به دست بگیریم یا اینکه صبر کنیم تا پانچ های چینی از راه برسند.


پس با ما همراه باشید تا ببینیم که چطور می شود این تبدیل را بدون پانچ انجام داد. البته گفته باشیم که مسئولیتش با خودتان است.

وسایل لازم عبارت هستند از:
- یک پرینتر
- یک برگه A4
- چسب نواری
- خطکش و ماژیک
- قیچی
- سنباده یا سوهان

مرحله 1: وقتی موارد بالا را آماده کردید، اجازه دارید دست به قیچی شوید. در مرحله اول تصویر زیر را با اندازه اصلی روی یک برگه A4 پرینت کنید.




مرحله 2: سیم کارت فعلی را در منطقه مشخص شده قرار دهید. برای تبدیل مینی سیم به میکروسیم  از کادر اول، برای تبدیل مینی سیم به نانوسیم از کادر دوم و برای تبدیل میکروسیم به نانوسیم از کادر سوم استفاده کنید.


مرحله 3: سیم کارت خود (از هر نوعی که هست) را در کادر مشخص شده به طور محکم بچسبانید طوری که دقیقاً روی خطوط 5 ضلعی قرار بگیرد. رعایت این دقت برای اطمینان از برش درست، لازم است.

مرحله 4: از خط کش و ماژیک برای علامت زدن 5 خطی که باید بر اساس آنها برش را انجام دهید استفاده کنید. نگران نباشید، چیپ اصلی سیم کارت در مرکز آن قرار دارد، بنابراین اگر با دقت برش بزنید، مشکلی پیش نخواهد آمد.


مرحله 5: موقع برش زدن خیلی مراقب باشید. کار را بدون عجله انجام دهید چون اگر برش ها درست نباشد، ممکن است به سیم کارت صدمه وارد کنید.






مرحله 6: بعد از اتمام مراحل برش، گوشه ها را با سنباده یا سوهان گرد کنید. اینجا هم رعایت احتیاط را بکنید چون در غیر این صورت امکان صدمه رسیدن به سیم کارت وجود دارد.


و سرانجام خسته نباشید. حالا شما یک عدد نانوسیم دارید که می شود از آن استفاده کرد. البته این روش می تواند خطرساز هم باشد. بنابراین اگر سیم کارت اضافه در اختیار ندارید مراقب باشید چون نارنجی مسئولیتی در قبال صدمه رسیدن به سیم کارت شما بر عهده نمی گیرد.


در ضمن، قبلاً گفته شده بود که ضخامت نانوسیم نیز باید کم شود، ولی آنهایی که با برش زدن به سیم کارت های فعلی آن را تبدیل به نانوسیم کرده و در آیفون 5 قرار داده اند می گویند که این مورد مشکل ساز نیست، پس به احتمال زیاد شما هم نیازی به سابیدن سیم کارت خود برای کاهش ضخامت ندارید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا