رايت cd به وسیله ويندوز xp

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
یکی از قابلیت هایی که برای اولین بار در ویندوز XP رونمایی شد امکان رایت CD به وسیله خود ویندوز و بدون نیاز به برنامه جانبی است. در نتیجه اگر ویندوز شما XP است و یک CD-Writer نیز در اختیار دارید میتوانید CDهای خود را به سادگی رایت کنید. در این ترفند به معرفی این قابلیت میپردازیم.

ابتدا یک CD خام در درون رایتر قرار دهید.
از My Computer پوشه یا فایل مورد نظر که قصد رایت آن بر روی CD را دارید را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کنید. دقت کنید اگر چندین فایل دارید میتوانید با نگه داشتن کلید Ctrl آنها را انتخاب نمایید.
پس از راست کلیک از منوی Send To، درایو CDرام خود را انتخاب کنید.
پس از اندک زمانی فایل های مورد نظر کپی خواهند شد.
همچنین شما میتوانید بدون نیاز به اینکار، به صورت جداگانه فایل های مورد نظر را Copy کرده و سپس با ورود به CD Drive آنها را Paste کنید.
در پایان با ورود به درایو CD اطلاعات را با انتخاب گزینه Write these files to CD رایت کنید.
برای تنظیم سرعت رایت نیز میتوانید با راست کلیک بر روی درایو C و انتخاب Properties و سپس رفتن به تب Recording سرعت را تغییر دهید.

لازم به ذکر است همانطور که متوجه شدید از این طریق میتوانید تنها اطلاعات روی هارددیسک را بر روی CD رایت کنید. برای کپی CD میتوانید ابتدا اطلاعات Cd را موقتأ به هارد منتقل کرده و سپس بر روی CD خام رایت کنید.
منبع:ترفندستان
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا