رشد خوب فروش تلفن های موبایل در سه ماهه اخیر و بازهم برتری سامسونگ

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
امروزه جنگ کمپانیها بر سر جایگاه بهترین کمپانی گوشی ساز بسیار دیدنی شده است و بیشتر کمپانیها سعی دارند که خود را تا جای ممکن بالا کشیده و رتبه های بهتری را در این زمینه بدست آورند زیرا بالاتر ایستادن یعنی بدست آوردن سود بیشتر و این برای هر کمپانی جذاب است. به گزارش جی اس ام بر طبق نتایج مطالعه Strateghy Analyst فروش گوشیهای موبایل در سه ماهه سوم امسال به بیشترین میزان خود رسیده است و بیش از 250 میلیون دیوایس فروخته شده است که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 45 درصد افزایش نشان میدهد. اما اگر بخواهیم به جزئیات بپردازیم باید بگوییم که مانند گذشته سامسونگ باز در صدر ایستاده است و 35 درصد سهام کل بازار را در اختیار دارد. سامسونگ توانسته ۸۸ میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساندو رشدی ۵۵ درصدی داشته است در حالی که اپل رشدی 26 درصدی داشته و سامسونگ توانسته و برابر اپل گوشی به فروش برساند.

3.jpg

این موسسه تحقیقاتی عقیده دارد که درخواست زیاد برای گلکسی نوت 3 و گوشی گلکسی وای (Y) باعث این رشد بوده است در حالی که درخواست برای گلکسی اس 4 کمتر از میزان مورد انتظار بوده است.

منبع: GSM.IR

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا