رونالدو توپ طلای 2013 را برد

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
e8bbb5df3b148d34b91cb69c800e39d5._.jpg





کریستیانو رونالدو و یوپ هاینکس به عنوان بهترین بازیکن و بهترین مربی سال 2013 فوتبال جهان انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم انتخاب برترینهای فوتبال جهان در سال 2013 در شهر زوریخ برگزار شد و برترینهای فوتبال جهان در سال 2013 انتخاب شدند.

برترین بازیکن:

کریستیانو رونالدو موفق شد به عنوان برترین بازیکن جهان در سال 2013 انتخاب شود و توپ طلای 2013 را به کارنامه افتخارات خود اضافه کند. پس از مهاجم پرتغالی، فرانک ریبری، هافبک فرانسوی و لیونل مسی در ردههای دوم و سوم قرار گرفتند.

برترین مربی:

یوپ هاینکس سرمربی فصل قبل بایرن مونیخ در حالی به عنوان برترین مربی فوتبال جهان در سال 2013 انتخاب شد که سرآلکس فرگوسن یکی از سه نامزد نهایی این عنوان ترجیح داد در این مراسم شرکت نکند. هاینکس فصل قبل موفق شد با بایرن مونیخ به سه گانه لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان دست پیدا کند.

جایزه پوشکاش:

گل زلاتان ابراهیموویچ به تیم ملی انگلیس به عنوان زیباترین گل فوتبال جهان در سال 2013 انتخاب شد تا زلاتان که در حسرت رسیدن به جام جهانی برزیل مانده بود در این عنوان به افتخاری دست پیدا کند. زلاتان در این عنوان توانست نیمار و ماتیچ را پشت سر بگذارد.

برترین بازیکن زن:

نادینه آنگرر، دروازهبان تیم ملی فوتبال زنان آلمان به عنوان برترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال 2013 انتخاب شد و جایزه این عنوان را به خود اختصاص داد.

برترین مربی زن:

سیلویا ناید، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آلمان به عنوان برترین مربی زن فوتبال جهان در سال 2013 انتخاب شد و جایزه این عنوان را از آن خود کرد.





مراسم بهترین های فوتبال سال 2013 دوشنبه شب در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد که در مهمترین بخش کریس رونالدو توپ طلا را از آن خود کرد و از خوشحالی گریست.
103487_334-1.jpg



مراسم انتخاب برترینهای فوتبال جهان در سال 2013 در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد و کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید توانست با کسب بیشترین آرا به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شود و توپ

طلای فوتبال جهان را در سال 2013 کسب کند.



رونالدو پیش از این در سال 2008 هم توانسته بود مرد سال فوتبال جهان شناخته شده و جایزه توپ طلا را دریافت کند.



عنوان بهترین بازیکن زن فوتبال جهان هم در سال 2013 به نادینه آنگرر، دروازهبان تیم ملی زنان آلمان رسید.



رونالدو توپ طلای 2013 را برد

فدراسیون فوتبال افغانستان جایزه بازی جوانمردانه فیفا را از آن خود کرد / در مراسم برترینهای فوتبال جهان در مقر فیفا جایزه "توپ طلای افتخاری" به پله اسطوره فوتبال جهان رسید.
مراسم انتخاب برترینهای فوتبال جهان در سال 2013 دوشنبه شب در شهر زوریخ سوئیس مقر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برگزار شد.

به گزارش عصر ایران ، افراد و تیم های زیر حائز جوایز بهترین های فوتبال جهان در سال 2013 شدند.

326128_993-1.jpg


جایزه توپ طلا

جایزه توپ طلای 2013 به کریستیانو رونالدو رسید. مهاجم پرتغالی رئال مادرید با کسب بیشترین آرا به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شد و توپ طلای فوتبال جهان را در سال 2013 را کسب کرد. رونالدو در سال 2008 نیز جایزه توپ طلا را نیز برده بود.

تیم برگزیده سال 2013 فوتبال جهان


دروازهبان: مانوئل نویر
مدافعان: فیلیپ لام، تیاگو سیلوا، سرخیو راموس، دنی آلوس
هافبکها: آندرس اینیستا، ژاوی هرناندس، فرانک ریبری
مهاجمان: لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ

بهترین مربی فوتبال زنان جهان در 2013


سیلویا ناید، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آلمان به عنوان برترین مربی فوتبال زنان جهان در سال 2013 انتخاب شد. در این بخش رالف کلرمن (سرمربی تیم زنان ولفسبورگ) و پیا سوندهاگه (سرمربی تیم ملی زنان سوئد) نیز نامزد بودند.
326103_650-1.jpg
ژاک روگ جایزه ریاست فیفا را کسب کرد

جایزه ریاست فیفا به ژاک روگ رییس سابق کمیته بینالمللی المپیک تعلق گرفت. روگ چندی پیش کرسی خود را در معتبرترین سازمان ورزشی جهان به توماس باخ از آلمان داد.

جایزه نخستین توپ طلای افتخاری


جایزه توپ طلای افتخاری به پله ستاره برزیلی فوتبال جهان رسید. پله به همراه تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد 3 بار قهرمان جام جهانی شود ولی هرگز موفق به دریافت توپ طلا نشد چرا که در آن زمان این جایزه وجود نداشت!


برترین مربی سال 2013 فوتبال جهان

مربی بازنشسته آلمانی به عنوان برترین مربی جهان در سال 2013 انتخاب شد.

هاینکس در سال 2013 سال موفقی را با بایرن مونیخ پشت سر گذاشت و موفق شد علاوه بر قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی بایرن مونیخ را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. این مربی کهنهکار آلمانی در رقابت نهایی توانست سرآلکس فرگوسن از منچستریونایتد و یورگن کلوپ از بوروسیا دورتموند را پشت سر بگذارد.


زیباترین گل سال 2013

مهاجم سوئدی پاریسنژرمن زننده زیباترین گل سال گذشته میلادی شناخته شد و به این ترتیب توانست جایزه فرانس پوشکاش را از آن خود کند. گل زلاتان ابراهیموویچ به تیم ملی انگلیس به عنوان زیباترین گل فوتبالی در سال 2013 انتخاب شد و جایزه پوشکاش را دریافت کرد. زلاتان ابراهیموویچ در بازی دوستانه برابر انگلیس موفق شد از اشتباه جو هارت، دروازهبان حریف نهایت استفاده را بکند و با حرکت آکروباتیک از پشت محوطه جریمه دروازه قهرمانان جامجهانی 1966 را باز کند.


برترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال 2013


نادینه آنگرر، دروازهبان تیم ملی فوتبال زنان آلمان به عنوان برترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال 2013 انتخاب شد.


جایزه بازی جوانمردانه فیفا

فدراسیون فوتبال افغانستان جایزه بازی جوانمردانه فیفا را از آن خود کرد.
 
senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
پاسخ : رونالدو توپ طلای 2013 را برد

برای اینکه غمی از روی دوش بارسلونا هی ها کم کم کنیم

لطفا بخونید:

یه رونالدو می گن می تونی 4 سال پشت سر هم توپ طلا رو ببری

میگه: مگه من مسی ام .
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا