ساخت اکانت آیتونز به صورت ساده و رایگان

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
اولین و مهم ترین حرکت بعد از خرید یک آی دیوایس ساخت اکانت آیتونز است. شما تنها به وسیله داشتن این اکانت است که می توانید اپلیکیشن های خود را دانلود و آن را روی دستگاه خود نصب کنید. پس در ابتدا با انجام دقیق این مراحل اکانت آیتونز را برای خود بسازید.
1- در ابتدا نرم افزار آیتونز خود را باز کرده و از بخش بالایی گزینه iTunes Store را انتخاب کنید. (همیشه آخرین نسخه آیتونز را از سایت اپل دانلود کنید.) 2- در قسمت بالا بر روی App Store کلیک کنید و سپس در قسمت Free Apps در سمت راست روی گزینه Free در کنار اولین برنامه کلیک کنید.
2-3.jpg
3- در صفحه باز شده جدید روی Create Apple ID کلیک کنید.
328129-1.jpg
4- اکنون صفحه ای به مانند شکل زیر برای شما نمایش داده می شود که روی Continue کلیک کنید.
4-3.jpg
5- در مرحله بعد مانند تصویر زیر پس از مطالعه قوانین تیک پذیرش قوانین ثبت نام آیتونز را زده و روی Agree کلیک کنید.
5-2.jpg
6- در این مرحله ایمیل خود که می خواهید از آن برای ثبت نام و وارد شدن در اکانت آیتونز استفاده کرده و وارد کرده و در بخش پسورد یک پسورد حداقل ۸ حرفی شامل حداقل یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و یک عدد وارد کنید. برای مثال: Gsm77777 که شامل یک حرف کوچک، یک حرف بزرگ و عدد و همچنین حداقل ۸ کاراکتر است. در بخش سوال امنیتی نیز یک سوال برای زمانی که پسوردتان فراموش می شود برای خود طراحی و بدان پاسخ گویید. اگر زمانی پسورد اکانت آیتونز خود را فراموش کردید آیتونز از شما تاریخ تولد و این سوال داده شده را می پرسد که باید همان جوابی که الان ثبت می کنید به آن دهید.
6-3.jpg

7 – در این مرحله در بخش Payment Type روی گزینه None کلیک کنید (اگر این گزینه را نمی بینید یعنی در ابتدا و در مرحله ۳ روی بکاپ رایگان کلیک نکرده اید و مستقیما قصد ساخت اکانت را داشته اید). در بخش مشخصات نام و نام خانوادگی خود را نوشته و گزینه های دیگر را دقیقا به مانند عکس زیر پر کنید سپس روی Create Apple ID کلیک کرده تا اکانت شما ساخته شود. - در قسمت First Name , Last Name , Title مشخصات خود را بنویسید. - در قسمت Address عبارت Infinite Loop را وارد کنید. ردیف بعدی را خالی بگذارید. در بخش City شهر Cupertino را وارد کرده و ایالت را Ca انتخاب کنید. در بخش Zip Code نیز عدد ۹۵۰۱۴ را وارد کنید. در بخش شماره تلفن کد ۴۰۸ و شماره ۹۹۶۶۷۷۱ را وارد کنید. نکته : گویا اپل آدرس بالا را به علت تعدد تکرار قبول نمی کند. شما می توانید آدرس دیگری را جایگزین کنید. برای مثال آدرس های US Yellow Pages قابل استفاده برای این فرم هستند.
7-3.jpg

نکته بسیار مهم : عده ای در انتهای ثبت نام با پیغام : please contact itunes support to complate this transaction برخورد می کنند. برای اینکه ثبت نام شما با موفقیت انجام گیرد و با این پیام برخورد نکنید حتما و حتما لازم است در هنگام ثبت نام IP شما برای همان کشوری باشد که شما آدرس آن را وارد کرده اید.
منبع : آی میلادو جی اس ام
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا