سازگاری اپ های اندروید و iOS با پلتفرم فایرفاکس

Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
240.jpg



امروزه گستردگی حجم بازار اپلیکشن های یک سیستم عامل میتواند اصلی ترین دلیل برای موفقیت یا شکست آن سیستم عامل در بازار رقابت باشد. در حالی که خیلی ها باور دارند که iOS، اندروید و ویندوز ۳ ضلع مثلث قدرت هستند و به نوعی با توجه به فاصله ای که این پلتفرم ها با سایر رقبا مانند ریم ایجاد کرده اند بدون رقیب خواهند ماند، گروهی از افراد وجود دارند که با دسته اول هم عقیده نمیباشند و باور دارند میتوان با هماهنگ سازی پلتفرم های جدید با به عنوان مثال اندروید کاربران را متقاعد کرد تا از سیستم عامل محبوب خود دل بکنند و تمایل داشته باشند سیستم عامل های جدید را نیز تجربه کنند.
سیستم عامل تیزن سامسونگ از جمله این سیستم عامل هاست که اعلام شده هماهنگی کاملی با اپلیکشن های اندروید دارد. سیستم عامل جدیدی که به تازگی از آن نام برده میشودFirefox OS شرکت موزیلا میباشد. Carlos Domingo مدیر بخش محصولات و نوآوری در اپراتور Telefonica میباشد که به همراه ۵ اپراتور دیگر با موزیلا همکاری خواهند داشت. Domingo در مصاحبه ای که با وب سایت تک رادار انجام داده است اعلام کرد بررسی های ما نشان میدهد که بیش از ۷۵ درصد از اپلیکشن های موجود بر روی گوگل پلی یا اپ استور همانند Firefox OS در HTML5 نوشته شده اند و این موضوع باعث میشود که خیلی راحت بتوان آنها را به سیستم عامل جدید فایرفاکس پورت کرد.
موزیلا همچنین در حال راه اندازی اپلیکشن سنتری میباشند که کار را برای برنامه نویسان راحت تر کند و بتوانند برنامه های تبدیلی خود را بر روی آن قرار دهند.
 
j-song

j-song

کاربر تالار
کاربر تالار
پاسخ : سازگاری اپ های اندروید و iOS با پلتفرم فایرفاکس

به نظر من این همه تنوع در سیستم عامل ها کاربرارو سر در گم میکنه من که با این حرکت زیاد موافق نیستم
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا