ساعت سامسونگ اکنون با گوشیهای بیشتری نیز همخوانی دارد

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
زماین که سامسونگ برای اولین بار Galaxy Gear را معرفی کرد را به خاطر دارید؟ در آن روز اعلام شد که در حال حاضر این ساعت فقط با گوشی گلکسی نوت 3 و تبلت گلکسی نوت 10.1 2014 همخوانی دارد. به گزارش جی اس ام امروز این کمپانی کرهای اعلام کرد که این ساعت با دیوایسها بیشتری نیز کار خواهد کرد، بر طبق گفته این کمپانی این ساعت این ساعت از این پس با گوشیهای گلکسی اس 4، نوت 2 و گلکسی اس 3 کار خواهد کرد، البته ابتدا باید این گوشیها بروزرسانی 4.3 را دریافت کنند تا قابلیت استفاده با این ساعت را داشته باشند. به نظر میآید که کاربران گوشی گلکسی اس 4 در آلمان در حال حاضر میتوانند از این گوشی برای ساعتGalaxy Gear استفاده کنند زیرا این بروزرسانی در آلمان در این ماه ارائه شده است.

Galaxy-Gear-008-Set1-Side_Six1-730x428.jpg

این ساعت در آینده با گوشیهای دیگری نیز همخوانی پیدا خواهد کرد، این گوشیها عبارتند از گلکسی اس 4 مینی، گلکسی اس 4 اکتیو، گلکسی مگا 5.8، گلکسی مگا 6.3 و گلکسی اس 4 زوم، هر کدام از این گوشیها بروزرسانی جداگانهای را دریافت خواهند کرد که برای کشورها و اپراتورهای مختلف این زمان بندی متفاوت خواهد بود.

منبع: The Next Web و gsm.ir


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا