ساعت هوشمند سامسونگ ۲۹۹ دلار

killer666

killer666

demon is back
مدیر بازنشسته
[FONT=&quot]، این ساعت که دارای میکروفون و اسپیکر است و توانایی درک دستورات صوتی کاربران را دارد، ۷۰ برنامه کاربردی از قبیل برنامههای ورزشی، نقشه، پخش موسیقی، دوربین، چت و… را در دل خود گنجانده است. استیل قرار گرفته دور صفحه این ساعت نیز ضد زنگ و موجب جذابیت این محصول شده است هرچند که از جذابیت بند آن که از جنس پلاستیک است نیز نباید غافل شد[/FONT].
[FONT=&quot]این گوشی سرانجام با رونماییاش نشان داد که از سیستم عامل اندروید استفاده نکرده و برای بهرهبرداری از این امکان باید با استفاده از بلوتوث به گوشی متصل شد که تا حال حاضر هم تنها امکان اتصال به گالکسی نوت۳ و ۱۰٫۱ وجود دارد و تا آپدیتی برای آن ارائه نشود، امکان استفاده از دیگر گوشیها وجود ندارد[/FONT].
[FONT=&quot]باتری این گوشی ۳۱۵ میلیآمپر ساعت است و تا ۲۵ ساعت قابلیت ذخیره انرژی را دارد. پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی در کنار رم ۵۱۲ مگابایتی نیز قدرت پردازشی برنامههای کاربردی در نظر گرفته شده برای این ساعت را به ارمغان آورده است. جالبتر از هر موضوعی اینکه، [/FONT]Gear [FONT=&quot]سامسونگ دوربین ۱٫۹ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری[/FONT] HD [FONT=&quot]نیز دارد و این برای کسانی که وابستگی خاصی به دوربین گجتها دارند بسیار حائز اهمیت است[/FONT].
[FONT=&quot]از نکات ویژه این ساعت که لقب هوشمند را گرفته، قابلیت تشخیص دستگاه مادر در اطراف است به گونهای که اگر از دستگاه اصلی به عنوان مثال تلفن هوشمند که منبع اطلاعاتی آن است به فاصله یک متر و نیم فاصله بگیرد، کاملا قفل میشود و با نزدیک شدن به آن مجددا از قفل خارج میشود. این ساعت ۷۳٫۸ گرمی قرار است در رنگهای سفید، مشکی، طلایی، بژ، خاکستری، قهوهای، طلایی و لیمویی و با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار شود[/FONT].

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا