سامسونگ، تبلیغات را به مرحله جدید وارد کرده است

  • شروع کننده موضوع NIKE
  • تاریخ شروع
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
galaxy-11-2.JPG-500x305.jpg



ظاهرا شرکت سامسونگ قصد ندارد تا به‌هیچ‌عنوان بازار فروش را دست‌کم بگیرد و به همین خاطر نیز چندی پیش تبلیغات ویژه‌ای را تولید نمود که به کمک آن‌ها می‌توان ادعا کرده که شرکت کره‌ای سامسونگ، تبلیغات را به مرحله جدید وارد کرده است.


در این تبلیغات که حتی وب‌سایت متفاوت و مستقلی برای خود دارند، مشهورترین فوتبالیست‌های جهان از چندین کشور مختلف شرکت دارند. ماجرا از آنجایی شروع شد که در یک کلیپ ویدیوی، معلوم شد که فضایی‌ها به زمین حمله کرده‌اند و قصد دارند انسان‌ها را به بردگی بگیرند، ولی آخرین راهکار انسان‌ها برای نجات بشریت تنهای پاسخ مثبت به پیشنهاد مسابقه فوتبال بین انسان‌ها و فضایی‌ها است!


این تبلیغات در سطح گسترده‌ای مورد استقبال قرارگرفته‌اند و در‌ آن‌ها بازیکنان مشهوری مانند کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، ماریو گوتزه، رادامل فالکائو،ایکر کاسیاس، اسکار، استفان الشعراوی و … حضور دارند که نام هریک از آن‌ها به‌تنهایی برای پر کردن یک تبلیغ بزرگ کافی خواهد بود.


در این میان کاپیتان تیم مسی خواهد بود و مربی‌گری تیم را نیز فرانتس بکن بائور، قیصر فوتبال آلمان و دوست صمیمی علی دایی بر عهده خواهد داشت. در این میان شاید برای شما نیز سوال پیش‌آمده باشد که این تبلیغ، چه ارتباطی با سامسونگ دارد؟ اولین نکته اینجاست که نام تیم گالاکسی ۱۱ است که مستقیما از نام سری تلفن‌‌های همراه هوشمند شرکت سامسونگ گرفته‌شده است، دومین نکته به ابزارهای ویژه‌ای بازمی‌گردد که این بازیکنان در تمرینات خود از آن استفاده می‌کنند. بازیکنان در تمرین‌های خود تنها از ابزارهای شرکت سامسونگ استفاده می‌کنند و همین‌طور تمامی آن‌ها از مهم‌ترین تلفن‌های همراه سری گلکسی، مانند گلکسی اس ۵ و ساعت گلکسی گیر استفاده می‌کنند.


galaxy11_main-500x230.jpg



سامسونگ مانور زیادی بر روی تبلیغات خود بر مبنای این گروه ویژه داده است و حتی در طول فصل جاری فوتبال اروپا، تعدادی افراد را با گریم خاص و لباس‌های ویژه، به‌عنوان فضایی‌ها در هنگام برگزاری بازی‌های واقعی تیم‌های محبوب، به استادیوم فرستاده است که در نوع خود به‌شدت در میان فوتبال دوستان جلب‌توجه کرده است.


شرکت سامسونگ در سه ماه اخیر با افت فروش روبرو شده است و همین امر نیز موجب خواهد شد تا این شرکت، فاز تبلیغات خود را جدی‌تر بگیرد و در نوک پیکان تبلیغات سامسونگ نیز تیم گلکسی ۱۱ به چشم می‌خوردند که مسلما هزینه بسیار بالایی را نیز برای این شرکت به همراه داشته است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا