سامسونگ بالاترین رتبه کسب رضایت مشتری را بین کاربران تبلت بدست آورد

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
b8f8f453b5f7d417e7538be004f53f2a_XL-1.jpg
تبلت سامسونگ

آیفون اپل طی سالهای اخیر مرتبا به دلیل کسب رضایت مشتری، جوایز مختلفی را از J.D Power دریافت کرده است، اما ظاهرا در دنیای تبلتها، این سامسونگ است که توانسته درصد بیشتری از کاربران خود را راضی نگاه دارد.




براساس تازترین گزارش J.D Power که بین ماههای مارچ تا آگوست 2013 انجام شده است، تبلتهای سامسونگ بیشترین میزان رضایت کاربران را جلب کردهاند. این موسسه تحقیقاتی، شرکتهای اپل و آمازون را در رتبه دوم و سوم شرکتهای برتر تولیدکننده تبلت در زمینه کسب رضایت مشتری جای داده است.
تحقیقات J.D Power براساس 5 فاکتور کلیدی انجام شدهاند که به ترتیب عبارتند از، بازده، سهولت در استفاده، طراحی/زیبایی، قابلیتها و قیمت. سپس شرکتها براساس این فاکتورها با در نظر گرفتن حداکثر امتیاز 1000، مورد ارزیابی قرار گرفتند و در این شرایط سامسونگ توانست 835 امتیاز، اپل 833 امتیاز و آمازون 826 امتیاز کسب کنند.
jdpowertablet-1.jpg

نکته جالب توجه در گزارش J.D Power آن است که 50 درصد از مشتریان به پیشنهاد دوستان یا اقوام خود توجه میکنند و براساس گفتههای آنها تبلت خود را انتخاب میکنند.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا