سامسونگ به دنبال فروش بیش از 1 میلیون گلکسی مگا 5.8 اینچی

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال

سامسونگ به دنبال فروش بیش از 1 میلیون گلکسی مگا 5.8 اینچی




سامسونگ در نهایت خانواده جدیدی را با نام گلکسی مگا به خانواده گوشیهای خود با معرفی دو گوشی Galaxy Mega 5.8 و Galaxy Mega 6.3 اضافه کرد.
به گزارش جی اس ام بر طبق گفتههای منابعی از داخل این کمپانی، برنامهای که سامسونگ برای این گوشیها دارد این است که در سال پیش رو حداقل در حدود 1 میلیون گوشی Galaxy Mega 5.8 را تولید و به فروش برساند، این گزارش میگوید که سامسونگ به چند کارخانه صفحه نمایش سازی تایوانی سفارش یک میلیون صفحه نمایش 5.8 اینچی را داده است.
SamsungGalaxyMega-1.jpg

سامسونگ در حال حاضر کارخانه سازنده صفحه نمایش خود را دارد اما از تمام توان این کارخانهها در ساخت صفحه نمایشهای سوپر آمولد استفاده میکند و ساخت صفحه نمایشهای با کیفیت پایینتر را به کارخانههای تایوانی سپرده است.
این دو گوشی قرار است که نسخه ارزانتر خانواده پرقدرت نوت باشند، بنابراین بی جهت نیست که سامسونگ به فروش آنها به علت ارزانتر بودن چشم دوخته باشد. منبع: gsmarena
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا