سامسونگ جنس بدنه گوشیهای خود را تغییر میدهد

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
سامسونگ جنس بدنه گوشیهای خود را تغییر میدهد

سامسونگ تا کنون تمام پرچمداران خود را بدنه پلاستیکی عرضه کرده و به انتقاد دیگران در این مورد هیچ واکنشی نشان نداده است، اما خبرهایی رسیده که بعد از ارائه اچ تی سی وان با بدنه آلومینیومی اکنون سامسونگ کمی در این مورد احساس خطر میکند. به گزارش جی اس ام سایت SamMobile گزارشی منتشر کرده که امسال سامسونگ دیگر قصد ندارد از بدنه پلاستیکی برای گوشیهای گران قیمت خود استفاده کند. تا کنون تمام گوشیهای این شرکت که با قیمت بالایی به فروش میرسند چه از نظر طراحی و چه از نظر جنس بدنه تفاوت زیادی با گوشیهای ارزان قیمت نداشتند و حس یک گوشی لوکس را به خریدار القاء نمیکردند، اما این گزارش میگوید که سامسونگ قصد دارد در گلکسی نوت 3 همه این اشکالات را برطرف کند و تمام نواقص طراحی و جنس بدنه را اصلاح کند.
galaxynoteiireview006640x426-1.jpg

قرار بود سامسونگ در تولید گوشی گلکسی اس 4 نیز از آلومینیوم استفاده کند اما به دلایلی که پیش از این ذکر کردیم اینکار امکان پذیر نشد. منبع این گزارش اگرچه نتوانسته جنس بدنه نهایی که سامسونگ برای نوت3 به کار خواهد گرفت را تایید کند اما این موضوع را گفته که نوت 3 به صفحه نمایش 6 اینچی از نوع Full HD AMOLED ، پردازنده Exynos 5 Octa و دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.
اگر سامسونگ بتواند جنس بدنه گوشیهای خود را تغییر دهد به احتمال زیاد فروش گوشیهایش از این که هست بیشتر خواهد شد و موفقیت بسیار بیشتری را به دست خواهد آورد.
منبع: SamMobile

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا