سامسونگ در کل دنیا تا کنون 800.000 عدد ساعت هوشمند Galaxy Gear فروخته است

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
به گزارش جی اس ام اکنون برای اولین بار سامسونگ امار فروش ساعت هوشمند خود را اعلام کرده است، خبرگزاری رویترز گزارش داده است که سامسونگ اعلام کرده از ماه ارائه یعنی ماه سپتامبر تا کنون در کل دنیا سامسوونگ توانسته 800.000 عدد از ساعت هوشمند خود را به فروش برساند که بسیار بیشتر از فروش این ساعت در کره جنوبی است. البته بعضی از پیشنهادهای تشویقی سامسونگ که در برخی اپراتورهای انگلیس انجام شده در این فروش بی تاثیر نیست، سامسونگ در بعضی از اپراتورهای انگلیس یک ساعت مجانی به همراه گوشی گلکسی نوت 3 نیز ارائه میکرد.









با اینکه سامسونگ بر روی فروش این ساعت حساب زیادی باز نکرده است اما عقیده دارد که این ساعت میتواند پرفروش ترین ساعت هوشمند در بازار باشد که اگر این نظر سامسونگ درست باشد میتواند فروش ساعت سونی را پشت سر بگذارد. در تعطیلات سال نو میلادی سامسونگ میخواهد پیشنهادهای تشویقی بیشتری را برای فروش گلکسی گیر ارائه کند که این امر می تواند فروش گلکسی گیر را بیشتر کند.


منبع: GSM.IR


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا