سبقت ویندوزفون از آی او اس

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار

microsoft

براساس گزارش منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی IDC، در فصل پایانی از سال ۲۰۱۳ میلادی ویندوزفون درمجموع در ۱۰ کشور جهان فروش بیشتری نسبت به iOS اپل داشت و محبوبیت بیشتری نزد کاربران جهانی کسب کرد.

به نقل از سلولار نیوز، این طور که مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود با استناد به بررسی‌های مرکز تحقیقاتی IDC توضیح داده است، سیستم‌عامل ویندوزفون یک سال میلادی را روند رو به‌رشد را در بازار جهانی پشت‌سر گذاشته است و از نظر سهم بازار هم‌اکنون دومین سیستم‌عامل موبایلی محبوب محسوب می‌شود.

البته باید توجه داشت که موقعیت ویندوزفون در جایگاه دوم این لیست با تفاوت بسیار محسوب نسبت به اندروید محاسبه می‌شود و سیستم‌عامل اندروید گوگل حاکمیت بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی را در دست دارد. با این وجود، پشت‌سر گذاشتن اپل که محصولات آن بسیار قابل ملاحظه است یک موفقیت بزرگ برای ویندوزفون محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی IDC، در فصل پایانی از سال ۲۰۱۳ میلادی ویندوزفون درمجموع در ۱۰ کشور جهان فروش بیشتری نسبت به iOS اپل داشت که البته این رقم نسبت به فصل قبل اندکی کاهش یافت که این اتفاق به دلیل افزایش فروش آیفون‌های جدید بود.

بسیاری از کاربران و طرفداران مایکروسافت امیدوارند که ویندوزفون تا پایان سال ۲۰۱۴ فاصله خود را با اندروید به حداقل برساند که با پیشرفتی که این سیستم عامل دارد این امر ممکن است.

منبع: سولار نیوز
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا