ستاد انتخابات هکرها را به مبارزه طلبید :d

Sir $@|eh

Sir $@|eh

بابابزرگ تالار:دی
مدیر بازنشسته
رییس ستاد انتخابات كشور گفت: سیستم ما به اینترنت وصل نیست كه بخواهیم چنین دغدغه ای داشته باشیم و هر كسی هم كه ادعای هك شدن سیستم را دارد از او می خواهیم اگر توانست این كار را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، 'سید صولت مرتضوی' پس از حضور در جلسه غیرعلنی امروز (سه شنبه) مجلس در جمع خبرنگاران، تلاش وزارت كشور و شورای نگهبان برای اجرای بخشی از انتخابات مجلس نهم به شكل تمام رایانه ای را یادآور شد و افزود: انتخابات در ۱۰ درصد حوزه های انتخابیه به شكل تمام رایانه ای برگزار می شود و تلاش می كنیم كه روز به روز به سمت بهتر شدن این فرایند پیش برویم.
معاون سیاسی وزیر كشور درباره موضوع مورد بحث در جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه به برخی سوالات نمایندگان در خصوص رایانه ای شدن انتخابات پاسخ دادیم و مشكل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
رییس ستاد انتخابات كشور در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری كه معتقد بود، هدف از حضور معاون سیاسی وزارت كشور در مجلس، رونمایی از سامانه انتخابات بوده كه این اقدام انجام نشده است، خاطرنشان كرد: به این منظور در جلسه امروز حاضر نشده بودم بلكه برای پاسخ به برخی سوالات نمایندگان در خصوص انتخابات حضور پیدا كردم.
مرتضوی در پاسخ به سوال دیگری تاكید كرد: امكان تخلف انتخاباتی وجود ندارد و مسایلی كه گفته می شود درست نیست.

امكان هك شدن سامانه انتخاباتی وجود ندارد

رییس ستاد انتخابات كشور در پاسخ به این سوال كه آیا احتمالاتی نظیر قطع شدن اینترنت و یا هك شدن سامانه انتخاباتی در روند برگزاری رایانه ای انتخابات در ۱۰ درصد حوزه ها درنظر گرفته شده است یا خیر، تصریح كرد: سیستم ما به اینترنت وصل نیست كه بخواهیم چنین دغدغه ای داشته باشیم و هر كسی هم كه ادعای هك شدن سیستم را دارد از او می خواهیم اگر توانست این كار را انجام دهد.

وی تاكید كرد: امكان هك شدن سامانه انتخاباتی وجود ندارد.

رییس ستاد انتخابات كشور در پاسخ به سوال دیگری نیز یادآور شد كه در سی سال گذشته در انتخابات های مختلف و در سطوح مختلف از جمله هیات نظارت، هیات های اجرایی، فرماندار و معاون استاندار، نقش جدی در برگزاری انتخابات داشته است.
مرتضوی در ادامه این شایعه كه وی در مقطعی ریاست سازمان زندان ها را برعهده داشته است را رد كرد.


»» تاریخ انتشار: 29/9/1390
منبع
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا