سرفیس ۱۲۸ گیگابایتی ۸۳ گیگابایت فضا را در اختیار کاربران قرار می دهد

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
24.jpg


هنگامی که شما می خواهید یک سیستم کامپیوتری یا یک دستگاه ذخیره سازی را بخرید. قطعا فضای آن برای شما همیت دارد و انتظار دارید که تمام فضایی را که از سوی شرکت سازنده اعلام شده اس را در اختیار داشته باشید. شرکت مایکروسافت اعلام کرد که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی تبلت سرفیس تنها ۸۳ گیگابایت فضا را دراختیار کاربران خود می دهد.
حتی اگر فکر کنیم که ۸۳ گیگابایت فضا به مراتب از ۶۴ گیگابایتی که برروی دیگر تبلت ها در اختیار کاربران قرار داده است بیشتر می باشد، اما مقدار فضای زیادی از ۱۲۸ گیگابایتی که مایکروسافت اعلام کرده است بیش تر است. مایکروسافت ۷ گیگابایت فضای رایگان ابری SkyDrive . یک USB 3.0 را ابرای انتقال سریع تر داده روی دیسک های سخت خارجی را به همراه تبلت سرفیس ارائه میدهد اما باز هم نمی توان نسبت به فضای ۸۳ گیگابایت از ۱۲۸ گیگابایت بی تفاوت بود.
اکنون مایکروسافت چگونه میخواهد جواب کاربران تبلت سرفیس خود را بدهد؟ آیا دستگاه را اصلاح می کند؟ آیا به کاربران خسارت میدهد؟ نظر شما درباره این خبر چیست؟
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا