سرویس موسیقی اپل موزیک هم اکنون در iOS و دسکتاپ در دسترس است

D

d.ertebat

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
سرویس جدید اپل برای ورود به حوزه استریم موسیقی از راه رسید. اپل موزیک، حالا از طریق iOS 8.4 که برای موبایل‌های آیفون ارایه شده، قابل دانلود است و شما قادر هستید تا در ویندوز و مک نیز از این سرویس بهره ببرید. علاوه بر این کتابخانه آیتونز با بیش از ۳۰ میلیون قطعه موسیقی در اختیار شماست و نیز می‌توانید با استفاده از سرویس Beats 1 به صورت ۲۴ ساعته به ایستگاه رادیویی اینترنتی اپل گوش فرا دهید. این اپلیکیشن به گونه‌ای ساخته شده تا بهترین خواننده‌ها را که شما به آنها علاقمند هستید، به شما پیشنهاد دهد.

امکان اتصال نیز همچنان وجود دارد و بنابراین شما می‌توانید همیشه آیتم‌های مورد علاقه‌تان را در هر کجا در دسترس داشته باشید. در آخر همه کاربرانی که در سرویس آیتونز خریدی انجام داده‌ باشند، هم اکنون قادر هستند تا به تمامی موارد خریداری شده خود دسترسی داشته باشند. این یعنی آنچه خریداری کرده‌اید و استریم نموده‌اید را می‌توانید به صورت آفلاین نیز در دسترس داشته باشید و به آنها گوش داده و لذت موسیقی را احساس کنید. اطلاعات بیشتر در باره این سرویس بزودی منتشر خواهد شد، اما می‌توانید از هم اکنون با بروزرسانی به نسخه 12.2 یا بالاتر از آیتونز از امکاناتی که به آنها اشاره کردیم استفاده نمایید.

همچنین جالب است بدانید برای استفاده در سه ماهه اول این سرویس نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید و می‌توان به طور کاملا رایگان از تمامی بخش‌ها و امکانات این سرویس موسیقی بهره جست. پس از این باید برای هر ماه مبلغ ۱۰ دلار را به صورت انفرادی یا ۱۵ دلار برای استفاده خانوادگی پرداخت نمایید. البته امکان تمدید خودکار حساب کاربری اپل موزیک را می‌توانید در بخش تنظیمات غیر فعال کنید.




تعمیر سانترال
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا