سقوط تابلو بزرگ در بزرگراه امام علی (ع) تهران (+عكس)

  • شروع کننده موضوع P4NISh3R
  • تاریخ شروع
P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
L137172029457-1.jpg


آتشنشانان ایستگاه ۲۳ و نجات ۱۲ عصر روز دوشنبه بعد از اطلاع از وقوع حادثه در جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) بعد از پل همت راهی محل شدند. علی امینی، معاون منطقه ۳ عملیات گفت: بر اثر حادثه، ترافیك بسیار زیادی ایجاد شده بود.


بی احتیاطی راننده جرثقیل و برخورد آن با تابلو راهنمایی در بزرگراه امام علی(ع) حادثهساز شد.


وی ادامه داد: بیتوجهی راننده یك دستگاه جرثقیل به ارتفاع بوم این وسیله و برخورد آن با تابلوی راهنمای مسیر، سقوط تابلوهای را روی آسفالت بزرگراه و برخورد شدید یك دستگاه خودرو سواری با تابلوها و مصدومیت سرنشینان آن را به دنبال داشت.

امینی افزود: آتشنشانان بلافاصله عملیات ایمنسازی را آغاز كردند و گروهی از آنان به یاری پنج سرنشین مصدوم خودروی سواری رفتند و آنان را با رعایت كامل اصول ایمنی خارج و تا رسیدن امدادگران اورژانس به فضای سبز حاشیه بزرگراه منتقل كردند.

وی ادامه داد: آتشنشانان با به كارگیری لوازم و ابزار ویژه، پایهها و تابلوهای سنگین و حجیم را از یكدیگر جدا كردند و با استفاده از زنجیر به كامیونی بسته و آن را به حاشیه بزرگراه انتقال دادند و مسیر عبور و مرور خودروهای دیگر را گشودند.

منبع: روزنامه جوان
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا