سنگ قبر "رضا کیانیان"!

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
سلام به دوستانم



سنگ قبر "رضا کیانیان"!​




ee3d2fbd97b936accabafa13828f3fef._.jpg









  • [*=center] رضا کیانیان به تازگی برای خانواده و دوستانش ایمیلی فرستاده که تصویر سنگ قبری با نام «رضا کیانیان» است!
    [*=center] به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تشابه نام یک فرد مرحوم با رضا کیانیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به سوژهای بامزه برای یک هنرمند عکاس تبدیل شد.
    [*=center] مسعود پاکدل هنرمند عکاس در بهشت زهرا (س) عکاسی میکرد که با این سنگ قبر روبرو شد. جالب اینجاست که کمی آن طرفتر سنگ قبری هم به نام عبدالله اسکندری (هنرمند چهرهپرداز) وجود دارد و همین دو موضوع برای این عکاس به یک سوژه هنری تبدیل شد.
    [*=center] پاکدل بعد از اینکه از این دو سنگ قبر عکس گرفت، آنها را برای دو هنرمند فرستاد و رضا کیانیان هم همین عکس را برای تعدادی از دوستان و اعضای خانوادهاش ، ایمیل و پاسخهای متفاوتی از آنها دریافت کرد.
    [*=center] رضا کیانیان درباره پاسخهای متفاوتی که گرفته است به ایسنا گفت: بعضی از دوستانم ناراحت شدند و گفتند:« رضا این چه کاری است؟!، چرا چنین چیزی برای ما فرستادهای؟! اما بعضی دیگر واکنشهای دیگری داشتند. مثلا پسرم که راه دور هم هست و خارج از کشور زندگی میکند، بعد از دیدن این عکس گفت، چه جالب! یا خواهرزادهام میگوید، مثل این است که آدم یک همزاد دارد.»
    [*=center] از کیانیان میپرسیم چه حسی دارد که آدم نام خودش را روی سنگ قبر ببیند و او توضیح میدهد:«ما بازیگرها به خاطر کارمان هزاران بار روی صحنه و در فیلمها میمیریم. من هم آنقدر مرگ را تجربه کردهام که خوشبختانه دیگر از آن نمیترسم و امیدوارم تا آخر عمرم هم نترسم اما به هر حال آدم هر چه پیرتر میشود، ترسوتر هم میشود.»
    [*=center] کیانیان میگوید:«به محض دیدن این عکس اولین واکنشش این بوده که «چه جالب و خندهدار است!» و بعد از اینکه کلی خندیده، عکس را برای دوستان و خانواندهاش فرستاده است.»
    [*=center] به او میگوییم امیدواریم عکسهای خوب از شما به ما برسد که با خنده و شیطنت همیشگیاش میگوید:«این هم خوب است، بد نیست که!»






ایسنا
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا