سهم فرکانس اپراتورها تغییر می کند

!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره تغییرات فرکانس اپراتورها، گفت: هنوز تغییری ایجاد نشده اما درحال حاضر باند اختصاص داده شده به اپراتورها، عادلانه نیست.


لطف الله سبوحی در گفت وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: اپراتور اول تلفن همراه سهم بیشتر، اپراتور دوم کمی کمتر و اپراتور سوم کمتر از هر دو اپراتور دیگر سهم فرکانس دارد.


وی تصریح کرد: باید این مهم را مدیریت کنیم و شرایط رقابتی را نیز برای آن ها فراهم کنیم اما این کار سختی است و یک اپراتور حاضر نیست باند پهن فرکانسی را از دست دهد. اما اگر قرار باشد امکاناتی را ارائه کنیم، سعی می شود به ازای آن چنین مشکلاتی را حل و تصمیم هایی را اتخاذ کنیم.


سبوحی بیان کرد: اگر قرار باشد طیف های جدیدی اختصاص دهیم، به اپراتوری می دهیم که اکنون امکانات کمتری دارد، اما باید دید خود اپراتور باید کدام روش را به صرفه می داند.


به گزارش ایسنا، سبوحی همچنین در همایش ملی خدمات چندرسانه ای بر بستر باند وسیع، از سیاست گذاری تا اجرا، نیزبه این نکته اشاره کرد: در نسل دوم مقررات گذاری عمدتا به سمت ایجاد رقابت در شبکه های زیرساختی می رویم و در این میان منظور شرکت ارتباطات زیرساخت نبوده و منظور شبکه های موازی اند که رقابت با لایه های پایین تر است و همچنین توسعه دسترسی و واگشایی کابل مسی است که کماکان با این موضوع دچار مشکل هستیم.


وی در ادامه با اشاره به اینکه نسل سوم رگولاتوری برای رقابت در حوزه خدمات است گفت: برخی کشورها و مجامع معتقدند شبکه ها باید به صورت مشترک استفاده شوند و شبکه نباید در اختیار متولی خاص باشد و برخی دیگر نیز معتقدند دولت باید شبکه را به عنوان زیرساخت حفظ کند و امکان ارائه خدمات به لایه های پائین تر دهد که در این میان موضوع مهم کمبود طیف فرکانس میان اپراتورها که موضوع حادی است، مطرح می شود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا