سهم هر کدام از برندها از فروش 3 ماهه اول سال چه میزان بوده است؟

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال

سهم هر کدام از برندها از فروش 3 ماهه اول سال چه میزان بوده است؟
همانطور که میدانید در حال حاضر سامسونگ بزرگترین سازنده گوشی موبایل در دنیا است و بیشترین گوشیهایی که در دنیا فروش میرود توسط سامسونگ ساخته شدهاند.

به گزارش جی اس ام اکنون آمار و آرقام فروش سه ماهه اول 2013 گوشیهای هوشمند دنیا منتشر شده است، در سه ماهه اول 216.4 میلیون گوشی هوشمند در دنیا به فروش رفته که 30 درصد این گوشیها را سامسونگ تولید کرده است.
اوضاع برای اپل به خوبی سامسونگ نبوده و آیفون 5 نتوانسته به عنوان پرچمدار اپل فروش خوبی را که سامسونگ داشته برای اپل به ارمغان بیاورد، همانطور که در نمودار مشاهده میکنید فروش اپل نسبت به سه ماهه اول سال گذشته بسیار کاهش داشته و تنها 15 درصد از سهم فروش گوشیهای هوشمند را در اختیار گرفته است.
marketview20130422-1.gif
از این کاهش فروش اپل، سامسونگ هیچ سودی نبرده و برندهایی که در پشت سر اپل بودهاند از این فرصت استفاده بیشتری کرده و فروش خود را افزایش دادهاند، یکی از این برندها سونی بوده که توانسته با Xperia Z خود فروش خود را افزایش دهد،برند بعدی که رشد خوبی داشته لنوو است که توانسته 4 درصد از این فروش را در اختیار بگیرد.
phonearena

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا