سه قانون ساده برای خرید لپ تاپ(اختصاصی پرشین بکس)

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
گاهاً زمان هایی هست که دوستان یا آشنایان از ما برای خرید یک کامپیوتر جدید سوال می کنند.
آنها می پرسند:« باید چی کار کنم؟ به چی نیاز دارم؟» همچنین باز صدایی بلند می پرسند:« بهتر نیست به جای لپ تاپ یه تبلت بخرم؟
یک تبلت می تواند جای لپ تاپ را بگیرد اگر همه ی کاری که شما انجام می دهید گشت و گذار در اینترنت و خواندن ایمیل باشد. اگر نیاز دارید که کاری جدی انجام دهید، یا برای مدرسه یا کار یا زندگی روزمره، یک لپ تاپ هنوز انتخاب هوشمندانه تر است. لپ تاپ دارای یک کیبورد، صفحه ای بزرگتر، فضای ذخیره سازی زیاد، و سازگار با تمام نرم افزارهای مورد علاقه ی شماست.
بنابراین، چه لپ تاپ، با چه مشخصات و ویژگی هایی باید بگیرید؟ می توان خیلی ساده گفت:

1 حداقل 4GB رم داشته باشد.

برای کسانی که به زمان کامپیوتر صحبت نمی کنند « چهار گیگابایت حافظه» است. اگر از این کمتر باشد سیستم شما بسیار کند اجرا خواهد شد. بسیاری از لپ تاپ های ارزان تنها دو گیگابایت رم دارند و این کافی نیست.

2 اگر استطاعت مالی دارید، سیستمی با SSD تهیه کنید.

SSD مخفف « دیسک حالت جامد » است، که قطعه ی متحرکی ندارد در نتیجه سریعتر اجرا می شود، گرمای کمتری تولید می کند، و از یک هارد درایو سنتی برق کمتری مصرف می کند. شما پولی را برای یک SSD پرداخت می کنید و با فضای ذخیره سازی کم مواجه می شوید، اما واقعاً به چه مقدار فضا نیاز دارید؟ اکثر مردم به ندرت بیشتر از 100GB را پر می کنند.
درواقع، اگرچه یک SSD 128GB ممکن است در مقایسه با هارد درایو 500GB کم ارزش به نظر برسد، مزیت سرعت به تنهایی ارزش پول اضافه را دارد.

3 - قبل از خرید امتحان کنید.

هرچند این روزها فروشگاه های فناوری واقعی کمی وجود دارند، اما آنها هنوز مکانی هستند که شما می توانید به شخصه لپ تاپ ها را امتحان کنید. و این کاری است که قطعا باید انجام دهید. مطمئنا، شما می توانید بر اساس مشخصات و قیمت به طور آنلاین خرید کنید، اما به خودتان مدیونید که صفحه کلید را امتحان کنید. و پَد لمسی. تا مطمئن شوید راحت و پاسخگو هستند. به همین ترتیب، صفحه را چک کنید: هرزمان که ممکن است دستتان را قبل از خرید روی لپ تاپ بکشید.

یک قانون دیگر.

توجه داشته باشید که من اشاره ای به پردازنده نکردم. مگر در مواردی که شما کار سنگین ویرایش ویدئو یا بازی هایی با گرافیک بالا انجام می دهید، پردازنده عامل بزرگی نیست. آنها امروزه بسیار وسیع هستند.
به عنوان برند، من احساس مشابهی دارم: همه ی آنها امروزه بسیار خوب هستند.


چه توصیه ی دیگری برای کسانی که می خواهند لپ تاپ بخرند دارید؟

ترجمه شده از PCWorld
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا