سوئیس واردات گاز را افزایش می دهد

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
شبکه امنیتی و روابط بین الملل سوئیس در جدیدترین گزارش خود که در سایت خبری سی ان بی سی منتشر شده است اعلام کرده است که این کشور قصد دارد پس از 47 سال سوخت مورد نیاز خود را از نفت به سمت گاز برده و نفت را برای شرایط سخت ذخیره کند.


این شبکه اضافه کرده هم اکنون اکثر کشورهای دارنده نفت که در سازمان اوپک حضور دارند در منطقه خاورمیانه پراکنده هستند که برای صادرات نفت خود باید نفتکش ها از تنگه هرمز،کانال سوئز و باب المندب عبور کنند به همین دلیل اگر اخلالی در هر یک از این گذرگاه ها رخ دهد می تواند اثرات جبران ناپذیری را بر اقتصاد این کشور بگذارد مخصوصا که هم اکنون روزانه بیش از 17 میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور می کند.


این گزارش تصریح می کند از طرفی نیز اگر بخواهیم از طریق خط لوله و یا روش های دیگر این نفت را تامین کنیم هزینه انتقال بسیار زیاد است و به هیچ عنوان صرفه اقتصادی ندارد.


این گزارش حاکی است به همین دلیل باید سوخت رایج در سوئیس را به سمت گاز سوق داد زیرا هم هزینه انتقال گاز کمتر است و هم می توان از ذخایر عظیمی که در روسیه وجود دارد استفاده کرد.


این گزارش تصریح می کند این کشور باید مردم و مصرف کنندگان را به استفاده هر چه بیشتر از گاز طبیعی تشویق و ترغیب کند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا