سومین همایش ملی ˈشکاف کام و لبˈ۲۶ تا ۲۸ مهرماه ۱۳۹۱ برگزار می شود

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
سومین همایش ملی ˈشکاف کام و لبˈ۲۶ تا ۲۸ مهرماه ۱۳۹۱ در اصفهان برگزار می شود . ˈنازوآندوسکوپیˈ در تشخیص و درمان شکاف لب و کام از موضوعات مورد بحث در این همایش است.به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، روش تشخیص شکاف لب و کام قبل از تولد،ترمیم اولیه شکاف لب و کام، مراقبت پرستاری،تغذیه در بیماران،مراقبت گوش و شنوایی در بیماران مبتلا به شکاف لب و کام، مداخله زودهنگام در بیماران، نقش ابزاری نظیر ˈویدئوفلوروسکوپیˈ و ˈنازوآندوسکوپیˈ در تشخیص و درمان شکاف لب و کام از موضوعات مورد بحث در این همایش است.
گفتار درمانی در بیماران دارای شکاف لب و کام، مراقبت دندانپزشکی درمان های ارتودنسی و ارتوپدی فک، پیوند استخوان شکاف آلوئل ۱۳- ترمیم ثانویه شکاف لب و کام از دیگر عناوین تعیین شده در این همایش است.
آمار جهانی نشان می دهد از هر‎ ۷۰۰نفر در دنیا یک نفر به بیماری شکاف کام و لب دچار می شود که بالا بودن سن پدر یکی از مهمترین علت های بروز آن است.
هوای آلوده، ازدواج فامیلی و استفاده از غذاهای کنسروی از دیگر دلایل مبتلا به این بیماری عنوان شده است.
شکاف کام و لب، اولین نقص چهره ای و چهارمین نقص مادرزادی است.
شکاف کام در دختران و شکاف لب در پسران رایج تر است.
استان اصفهان به لحاظ این که اولین کلینیک و تیم هماهنگی جراحی این بیماری را دارد، توانسته است از ابتدای فعالیت خود در سال ۸۷ تا زمان حاضر ۹۰۰ بیمار را را تحت پوشش درمانی قرار دهد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر این همایش می توانند به سایت shekafekam.ir مراجعه کنند.
دومین همایش شکاف کام و لب، مهرماه سال ۸۹ در اصفهان برگزار شده بود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا